Stockholmsfortsättning...

Efter en lugn kväll igår med mycket god mat och härliga vänner borde man ju känna sig helt utvilad... men icke!
Stockholm har satt sina spår....

Torsdagen berättade jag ju aldrig om..
Hela torsdagen var vi inne i stockholm på shopping för dom som hade massa pengar att spendera. Tänkte att jag skulle unnat mig nåt men hittade ingenting som föll mig i smaken..
Det blev en heldag så man var rätt trött när man kom tillbaka till Södertälje vid 19 tiden...
Men då åkte vi hem till Marie och drack rosè och snackade en timme innan vi drog tillbaka till Leila. Allt blev så himla sent vi var nog inte inne i stockholm förrän halv 12 på kvällen. Åter på Tiffanys för lite för drinkar, 5 super kalaspinglor om man får säga det själv ;)

















Helt glad i hågen allihopa inser jag att min telefon är *Fuckad* ahhhhhh jag är helt beroende av min telefon juh :( Den ringer upp vem den vill när den vill och knapplåset funkar inte och folk kan höra mig men jag kan inte höra dom! JÄVLA SKIT på ren svenska. KATASTROF!
Vi tog en shot och gick vidare :)
Till nåt jäkla ställe på Stureplan det var skitkul faktiskt. Dansade hela natten och jag vet inte vad jag har gjort men jag har blåmärken och rivmärken överallt! Nästan... helt öm...
Jag minns inte hur jag fått dom...... Fast minnesluckorna hör ju till vardagen numer... oavsett om jag har druckit eller inte. Skit jobbigt. Men min läkare säger att det beror på stress...

Vi var hemma iallafall vid 5 på morgonen.. efter att ha sprungit till varenda taxibil på hela stureplan och fått det billigaste priset till Södertälje.. Hemma helt dragna och trötta skulle vi upp tidigt och köra dagen efter... uhh vi kom iväg vid 12 efter många om och men med bilköer och sånt...

Helt död var jag igår men blev lite upp piggad av Andrès och Kristina. Vi lagade mat och kollade film igår. Sen satt vi och pratade till klockan blev halv 3.. Jag fattar inte vart tiden tog vägen...

Nu är jag barnvakt åt en liten prinsessa som leker med bilbana på pojkarnas rum och snart blir det fullt hus här igen.
Jag ÄLSKAR mina vänner. Vet inte vad jag skulle göra utan dom.
Jag har visst sagt det förr...

I eftermiddag blir det grillning i stadsparken. Det blir kanon mysigt :) Det är ju KANON väder här..

Så nu har jag inte tid mer... Måste leka :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack gumman!

Shit va snygga ni är...nam nam =)



Vi åker till varberg på söndag och ska spendera hela dagen/kvällen där,du stannar inte till måndag kanske?



Ha en go påsk stumpan!

Massa kramar från mig!

2010-04-03 @ 13:55:05
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0