What a day :)

Det känns nästan märrkligt bra att vakna nu för tiden.
Vet i nte vad det är som hänt.
Igår så vaknade jag upp hemma hos mamma och pappa. Gick upp i lugn och ro käkade frulle och åkte hem.
Jag umgicks med mig själv hela dagen igår. Och även om det är myrkryp emellanåt så var det rätt ok.
Städade tvättade och fixade undan barnens vinterkläder. Nu känns det bra!

Jag besökte min Terapeut igår. Det känns alltid bättre när jag går där ifrån även om det inte kändes jätte jobbigt innan jag gick ditt.
Efter det hade jag min anställnings intervju...
Jag vet inte hur det gick men det kändes bra. Coola människor med shysst inställning!
Jag hoppas på jobbet. Men det känns som att de söker någon med lite mer erfanrenhet. Men va faaaaaaaaaan! Dom vet ju inte vad dom går miste om om dom inte väljer mig!!!!

Jag fixade ner 3 nya filmer igår. Men fan jag somnade...
Henrik som kännde sig lite ensam drog med mig ut på en promenad länngs vättern igår kväll. Det var varmt och gött. Typ 18 grader och det var liksom kväll!
Sen glodde vi en film men shiiiit va trött jag var. Sten däckade i soffan och vaknade av att Henrik skulle hem.

Slängde mig i sängen ringde mi amor  och sa godnatt och stendäckade igen.

Jag tänkte ta mig lite frulle och titta färdigt på filmen som tydligen skulle vara rolig.
God morgon på er!

Åh jag hittade så mysiga stenar i Butiken jag skrev om häromdagen. Le och Landa i Dalsjöfors!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0