Wish me luck!

Hallå här ja!

Här sitter jag och degar som den gamle bagarn jag är.. Äh fy fan va tråkig jag är.
Jag är helt slut!
Jag sov som en klubbad säl inatt och vaknade faktiskt rätt utvilad imorse.
Hoppade ur sängen och i kläderna och barnen med. Skjuts iväg till skolan och sen åkte jag till mammsen i Borås för att käka lite frukost och prata om livets..... jobbiga grejer och även bra grejer.
Sen bestämde vi oss för att åka till Ullared. Så det gjorde vi!
Tok shopping på hög nivå.
Skulle lagt ut lite bilder men Jag sitter hemma hos mamma och hon har en omordern anordning så jag kan inte skicka över några bilder :(
Men dom kommer imorgon!!
Det blev lite bra och ha grejer och lite kläder till barnen och en rullgardin som jag ska försöka få upp i barnens rum imorgon.
Tur att jag är så jäkla händig!
Efter Ullared åkte vi vidare till Dalsjöfors... Åååååååh jag fick lite höra hemma känsla där.. lite flash backs... mysigt.. skit samma iallafall så har det öppnat en ny butik där som måste besökas!!!
Le och landa heter den.  Massa romantiska prylar och lite kläder och lite smått och gott som bara måste ses!
Jag blev helt sjuk och lite kär i vissa av grejerna! Jag vill ha pengar så jag kan inreda ett nytt hem!!!!!!!

Jag har fått nys om ett jobb.... På rekomendationer så ska jag på en anställningsintervju imorgon :) Wish me luck!!!! Det gör verkligen inget om jag inte får jobbet, jag tycker bara att det är super kul att få chansen att gå på en intervju..
Men det är klart att jag ska rocka röven av dom... så gott det går iallafall..
Berättar mer senare...

Nu ska jag joina mamma i soffan och slö kolla på halv 8 hos mig.
Jag är så jävla mätt att jag knappt kan sitta upprätt...
Min mamma kickar ass på matlagning. Jag har blivit bjuden på super go Thaimat!!
Jum jum!

Som sagt så lägger jag ut lite bilder imoron istället.

Pussiluss
see ya!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Ååååh....hoppas de går bra på intervjun! Good luck!! :)

2010-04-28 @ 20:11:46
Postat av: Hanna

Tack Pernilla! Den 24 juli ringer kyrkklockorna i Järstorpskyrka. Om du har vägarna förbi kyrkan är du välkommen :-)

Läste ovan att du ska på en arbetsintervju, håller tummar och tår - lycka till!

2010-04-28 @ 20:46:23
URL: http://hlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0