Så jävla Uselt så...

Klockorna stannar!!!

Över en månad sen jag uppdaterade....
Hela sommaren har ju för bövelen gått och vad har hänt sen sist?
Jag är fortfarande singel, sjukskriven (men mår mycket mycket bättre). Jag har träffat underbara människor denna sommaren. De flesta vill jag inte ens leva utan :))) Inte kärlek på nåt sätt men vänner som bara är fantastiska!

Jag var uppe i Sthlm igen för ett par veckor sedan på Pridefestivalen.. Shit hörrni vilken ös!
Det var party 5 raka dagar på sträcket... men det var det värt.. Men jag gör fan inte om det igen :)
Jag inkvarterade mig hos Underbara Nettan som jag är så jävla tacksam för att jag har i mitt liv!
Och hennes fantastiskt roliga vänner och grannar :)
Nettan fyllde lägligt 30 år! Hon hatar drinkar så vi firade med partyraket i en storstark....







Ja så har man ju gått med i pride paraden med... Nästa år ska vi sväva ut jag och Nenito!

Det var väl min semetser så mycket det blev av den...

Men det är bara att ta ny tag nu och kolla på framtiden..
Har börjat söka lite jobb nu. ÄNTLIGEN känner jag att nu är det fanimej på tiden att bli vuxen och fixa biffen liksom.
För nästa Fredag den... 20 Aug träder jag in i vuxenvärlden på riktigt!
Ska väl fira med att dra till Malmöfestivalen om det nu blir så....
Kanske att Malmö inte är redo för Pillan Persson riktigt än....
Återstår att se...

Jag ska iallafall bli lite bättre på att uppdatera....

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0