Vad vore vi utan våra kloka vänner <3



Officiellt så blåser det isbjörnar ute!!!
Hualigen vad kallt det är!

Jag skulle egentligen ge mig iväg men jag ids inte.
Jag har varit utanför dörren idag EN gång...
Min vackra granne Emma bjöd på lussebullar och kaffe som blev min frukost. Shit vilken sopa jag är på att äta frukost när jag är själv. Men Nu har jag faktiskt varit sjuk juu....
Hehehe jag har något att skylla på.

Emma du är klok som en bok! Eller jag blir iallafall lite klokare av att prata med dig!

Jag går här oh funderar och känner efter och JA kanske analyserar lite väl mycket....
Men Emma sa: Pernilla du är ju tjej.
-Tack precis vad jag alltid har sagt!
Ja inte att jag är tjej eller jo det är jag ju men att det ett kvinnligt syndrom... Att man analyserar....
Man går och läser in saker som inte ens finns.. märkligt.
Analyserar ett fullkomligt härligt förhållande.
Men vet ni vad? Jag börjar uppleva lite vardag i mitt förhållande :)( Det fick Emma mig att inse) Det är ju det man vill till slut! Man vill ju inte gå och vara nykär jämt? JO klart som fan man vill! Men det funkar ju inte riktigt så.
Man kommer till den punkten ahhhh vad tråkigt eller nä fan THIS IS LIFE AND I LOVE IT! JA vi kör!
Fast jag känner mig sannerligen fortfarande nykär. Det är bara lite mer komplicerat nu :)
Men jag kör! SÅ VÄRT DET!
Skiter det sig så gör det det! Men då har man iallafall gett sig hän och försökt!

Man kan inte alltid vara på topp! Det kommer att finnas motgångar. Hur ska man annars veta att man är lycklig på riktigt om det alltid blir som man vill?
För att ändra ett beteende se till dig själv!
-Vad gör du?
Jösses vad skulle man göra utan goda vänner som ser liiiite klarare än en själv ibland :)

Sitter faktiskt nu och väntar på My love <3
Han kommer snart. Ska bara göra ett jobb klart! Sen blir det pizzatime :)
Sen ska vi väl åka upp till Sthlm igen. Jag åker med honom och tar bussen hem på Måndag morgon!
Wohooo vad skönt att slippa köra bil :))))

Nu måste jag grejja lite.....
Helt uppspelt och pirrar i magen.
DET är kärlek <3

See ya!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0