Lucia....

Jag vill inte vara med längre...
Jag hatar dethär :(

39 graders feber igår men idag känns det lite bättre... Nu har det hållit på fan hela hösten. JAG VILL INTE MER NU OK??????
Synd å klaga när man har så mycket att vara glad över!

Jag pallrade mig upp eller har varit vaken i stort sett hela natten då jag har sovit eller slummrat på soffan när barnen invadreade min säng.
Iallafall så pälsade jag på mig och följde med på Lussefirande på Oliwer dagis i morse.
Det var så fint och kallt.... Det var utomhus...
Men det var små änglar som kom i ett led och sjöng... i otakt men så underbart!
Det klumpar sig i halsen och nästan så en liten tår letar sig fram...







Mattias var så snäll och hämtade oss och körde mig hem efteråt. Jag intog vertikal läge och däckade. Orkade inte ens bry mig om att det pinglade i telefonen...
Men eftersom jag inte vill vara sjuk hoppade jag i ett bad och pälsade på mig igen och drog till skolan.
Har inte varit där på 2 veckor så det var dags nu!
Å jag mår redan lite bättre när jag grejat lite.
Hoppas bara att det håller i sig. Annars SKA jag gå til läkaren. Jag lovar!

Det värsta när man eller jag är nersatt så blir hela jag nedsatt... försöker ha så lite kontakt med övriga världen så dom slipper höra min klagan... Stackars Joel.... han får höra mycket... Tror han börjar bli trött på mig nu.. Kul att ha en tjej som fan alltid är sjuk eller har ont någonstans.
Jag får nog flytta till värmen lååååångt bort. jag tål nog inte Sverige!

Men nu är det snart JUUUL!!!
Och jag kan ju inte säga att jag ser fram emot den jätte mycket då jag inte har mina klimpar.... Men jag försöker iallafall!
Jag ska spendera jul i Sthlm. jag åker upp på Lördag redan om inget inträffar....
Iof så ser jag fram emot det! Fixa och dona med nån man tycker om..

Jag saknar familje livet, just under högtider. Visst är julen bökig och stressig. Men titta på våra underbara skitungar ;) Den glädjen som lyser i deras ögon.. Hur mycket får man inte tillbaka liksom?

Känner mig snudd på sentimental...

Nä nu ska vi inte vara det....
Dags att pälsa på sig igen och hämta kidsen.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0