Frågor utan svar.....

Älskar, älskar inte?

-TOK ÄLSKAR!

Ja nu börjas det igen...
Heavy tankeverksamhet.
What the hell is wrong with me?

Alltså 5 månader har gått....
Jag kunde inte vara mer förälskad men jag kunde inte heller vara mer tankspridd...
Det känns som att jag står inför ett val... ett rätt stort val...
Jag har så många frågor som jag ställer mig själv och jag får alltid samma svar MEN när man sen ska lösa problemen som blir en svallvåg av själva svaren...... Det är DÅ det blir svårt.
Men så länge frågorna är viktiga och svaren är självklara så är det nog inte så svårt ändå....
Man får lön  för mödan i sista slutändan.



Några saker jag funderar på när jag pratar med mina nära och kära...
Varför kräver kvinnor bekräftelse hela tiden?
De flesta jag känner är likadana.

Och varför gör kvinnor till största del den största uppoffringen?
Tänk på det? Är det inte så? Eller är det bara jag som tycker att det är så i största allmänhet?

Varför pratar män och kvinnor inte samma språk?
Hur jävla olika kan vi va mentalt liksom? Varför behöver vi olika saker?

Är det någon som har några bra svar? DELA GÄRNA MED ER!!!!


Nu är det slut på tankarna... Nu ska jag fylla mig med C-vitamin :)

Natti natt!

see ya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0