2 Liv...

Efter en helt underbar helg i Stockholm har jag nu intagit Jönköping ett par veckor!
Det är kontraster vill jag lova!
Ena dagen är det jag Joel softar och iof så var vi ju ute i Lördags och blev lite.. eller askalas båda 2 :) men jäklar vad roligt det var!
Vi var inne i stan och kollade på nåt coverband vars trummis jobbar på Stavdal. Alltså Joels jobb :)
Somnade på väg hem i bilen.. för att sen vältas omkull i snön på vägen in .... men HAHAHHAHA han fick igen.
Joel däckade eller jag menar somnade på soffan medan jag gjorde mig i ordning.


Jag ville ju att han skulle följa med upp och lägga sig.. men han va lite trött... Så jag klädde av honom och snodde med mig filten upp.... mohahaha Men det dröjde flera timmar innan han frös tillräckligt för att orka sig upp till sängen..
Söndagen intog vi båda fosterställning i soffan heeeeeela dagen.. men va gött det var. Bara myyyyyys och typ 5 filmer senare gick vi och la oss igen...

Tog bussen hem Igår. Sov hela vägen! Sen hämtade jag William som har scharlakansfeber :(
Så jag och William har myst hela dagen. Och jag tog äntligen mig lite tid att spela Monopol med honom. Som han har tjatat!
Men när han inte vann så var det tydligen inte lika roligt... Mohahahaha
Sen har jag hämtat Oliwer som ville ta fram granen idag.. Och jag är ju inte den som är den så jag tog fram den så fick dom klä den...



Nu är det snart julkalenderdags och sen sova!

Jag ska försöka plugga lite när barnen somnat. Det går liksom inte när någon är hemma!!

Vad ska man göra? Jag tycks knappt kunna konsentrera mig på krångliga uppgifter... Har för mycket annat i huvudet!
Fast denna gången är det bra tankar! Känner mig lycklig för första gången på väldigt länge.
RIKTIGT lycklig.
Lite sliten bara efter att ha 2 liv... för det blir ju det! Ett här och ett där... Men det är så värt det!
Så mycket man får tillbaka.. Av denna underbara Man.. nä just det kille ;)
Han är iallafall underbar, rolig, busig och en jättefin pappa!

Vi pratade igår om forna tider... hur man var som person.
ett exempel när man har varit i ett "misslyckat" förhållande.
Joel påpekade att hans ex tyckte att han var sur mest hela tiden. Men jag sa att det var du säkert. Mitt ex var åxå sur hela tiden. Tyder på att man inte får ut något av förhållandet kanske?
I ett förhållande kan man inte alltid vara glad. Men det syns på ett par i ett förhållande som lyfter upp varann.
DÄR vill jag vara. fast det känns verkligen som att jag är det! Upplyft alltså :)

Och aldrig förr har jag varit svartsjuk... eller jo kanske lite då... Men nu är jag bara så rädd att allt det bra bara ska ryckas undan... Men så kan man ju inte tänka. Det finns ju aldrig några garantier! Jag bara njuter av NUUU!!!

Men jag diggar fan inte EX något vidare alltså... Har ju inge bra erfarenheter.. det är väl det...
Alla har vi ju ett förflutet..
Men dom lyckas alltid dyka upp som en nagel i ögat!
Nä, behandla andra som du själv vill bli behandlad!
Tänk på det du!!!
"Ryggen fri"

Nu är det dags för nattning och bokläsning :)


See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0