Ångest.

Men hallå ja :)

Då var denna helgen avklarad med lite galej och lite annat tjaffs...
Jag börjar bli för gammal för sånt här...
I Fredags hade vi mys jag och barnen sen var dom på snabbvisit hos sin pappa Lördag kväll till Söndag.
Jag passade på att ta mig en ute kväll med tjejerna.. Det var skitkul här hemma först men sen var det 200 pers i kön före oss.. Så jag plankade in och gjorde sönder mina brallor :( Började med ett litet hål men när jag satte mig i taxin på väg hem sprack dom helt. I skrevet såklart så det går inte ens att laga :( SKIT!! Mina favvo brallor lixom! Det var väl mitt straff för att jag plankade in på Karlssons...
Ush jag var så trött igår att hälften vore nog...
Varför hittar man på så mycket dumheter när man dricker alkohol? Helt seriöst. Där alkoholen går in går vettet ut...
Det är nästan så man får lite ångest..
Alltså jag skötte mig fint annars.. Men det slinker ju ut en och annan aktsam komentar...
Men jag hamnade inte i "blås" väder...

Söndagen gick jag upp tidigt, käkade frulle och drog till Nässjö där Wille spelade fotbolscup. Jag hämtade med mig Oliwer hem till Jkpg för det var lite galej i stadsparken. Så där spenderade vi flera timmar. Med Maya och hennes barn med :)
Det var mysigt att få träffa dom lite. Det var alldeles för längesen..
Sen kom Wille hem och det var typ dags för sängen.. Men först en film och mys i soffan!

Imorse vaknade jag av att Oliwer var på krigsstigen..
Han hade först möblerat om i vardagsrummet och hällt vatten över hela soffbordet. Sen slängde han ut alla sina kläder ur garderoben och använde den som en koja.. Sen tog han fram en tillbringare som han fyllde med vatten och kom på den lysande idén om att stoppa ner lite kläder där så dom blev ännu renare!!!
PANIK!!!
Men jag intog mitt lugn... och blev rosenrasande... bjöd på frulle och åkte hem till Janina.

Där har vi lekt hela dagen INNE eftersom det regnat!
Förrutom en lite promenix runt kvarteret. Fick lura med ungarna ut på snigeljakt för att dom överhuvud taget skulle haka på...
Konstaterade att det är snigelinvasion. 295 st på den lilla promenaden...

Nu ska jag gå och dö i soffan. Jag är psykiskt utmattad!!!

See ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0