Saint Tropez och kanonskjutning

Veckan är slut och det är jag med.

Var ju i Skånelandet Onsdag-Fredag och det var väl som förväntat...
Hade en helkväll på utserveringar i Onsdags och sen avslutade vi på Cuba cafe` med dans halva natten.
Det var jätte roligt! Efterlängtat som attans!

Efter Malmö tog jag tåget till Helsingborg och mötte upp mina föräldrar och följde med dom över till Brorsan i Danmark.
En fantastisk helg med fint väder och god mat ett besök i Danmarks Saint tropez som hette... ahhhhh va fan hette det... Hornbaek det var som att entra vilken strand som helst i Saint tropez... Har ju dock aldrig varit där men så ser det säkert ut!


Det vart en heldag :) Först beachen sen åkte vi hem och bytte om och drog till Louises jobb - Louisiana! Ett fantastiskt museum. Så vackert. Man bara häpnar av alla mästerverk och de lummiga omgivningarna.
Vi tog oss en liten fika i museieträdgården :)











Sen återvände vi hemåt med kurrande magar...
Grillning på agendan :)
Brorsan är så grym på matlagning. Lycklig är hans fru!





Efter god mat och gott vin tog vi cyklarna till kanondagen ner i Hummlebäckshamnen. Det var..... lite annourlunda. Men cyckel turen var oförglömlig! Borsan och hans fru tar till vara på gamla cyklar och jag fick den fulaste..
Och morsan va rolig hon såg ut!










Jag filmade medans vi cycklade och jag skrattade så jag höll på att trilla... Gud vad det var roligt! Ville lägga ut andra kort och filmen.. men jag tror inte att min mor skulle uppskatta det... hahahaha

I dag Söndag har vi bara slappat... och innan vi skulle dra hem åkte vi förbi Kronobergs slott eller vad det nu heter . Och gick en liten promenad där.
Det har varit en ovanligt solig och soft helg med familjen. Och Lilla Ida hon ville aldrig att jag skulle åka hem. Jag vet inte vad det är.. men hon bara tokälskar mig. Släppte mig inte på hela helgen...





Vi slängde pengar i önske brunnen...
Nu hoppas jag fan att det fungerar :)



Väl hemma i Jönet igen och barnen kommer inte förrän på Tisdag.
Jag ska försöka ta tag i saker nu.
Som en klok man har sagt!

-You have to get willing to be happy for nothing..

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0