Frisör :)

Trött man kan va då...
Har egentligen inte varit över ambitiös men städat, varit hos Janina med barnen och lekt, bakat en tårta och klippt william... Jo fan det ganska abitiös har jag varit när jag slagit det på print!

Jag är iallafall helt slut. Att man kan bli svettig av att vara frisör?!?!
William illtjöt och tyckte att det tog alldeles för lång tid att bli klippt.... ok det tog 25 minuter men det skulle ju bli någorlunda iallafall. Han blev nöjd när han fick se att det blev lite tuppkam :)
Men shit alltså kan inte vara lätt att vara frisör och klippa ungar.. Mina har alltid varit smidiga när andra gjort det men när jag gör det..... UJ UJ UJ men nu är det gjort efter 25 minuters tjat och lite svett och tårar.. ja lite blod med för den delen.. jag klippte mig i fingret ;)
Och här är resultatet:)







Oliwen somnade som vanligt i bilen hem från Janiz så efter klippningen så satt jag och wille och kollade arga snickaren.. Och kramades. Undra hur många år till man får möjlighet till det? Man får passa på så länge det år!!

Nu sover hullisarna och jag har kollat på Greys anatomi. Satan i gatan vad spännande. Man kunde gå in och kolla på 5 play redan nu det sista avsnittet men det var nåt fel på servern. JÄVLA SKIT! Så jag får väl ta tag i min bok då och lägga mig och läsa. Big day imorgon. Skolavslutning.. Wille slutar ettan.. han är så stor min lille skit.

Nu får jag sluta vara sentimental!!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0