Golf frälst :)

Godafton.

Vilken jäkla bra dag det har varit!
Jag böjade dagen med beachen ! ÄNTLIGEN! Tur att jag bor 50 m ifrån stranden... Varvade tvätt med sol :)
Vid halv 2 kom Mor och far hit och myste med oss en stund. Vi drog en sväng till piren idag med och åt en glass.







Vi hade mys i flera timmar tills klockan slog 17!
Då var det golfdags igen!
William har blivit helt frälst! han har inte pratat om något annat idag! Det är så roligt att han diggar det.. Har lånat ett junior set till honom som han får träna med. Riktigt duktig faktiskt!



Eftersom det var en bra dag blev den ännu bättre när vi åkte ut till Öggestorp till Janina Anders och barnen och åkte lite minicross :) Hallå lyckan var gjord!







Det var fullt ös hela kvällen. Inte konstigt att båda däckade panik fort när vi kom hem..
Imorgon ska dom till pappsen..
Och jag ska till arbetsförmedlingen och sen stranden!
Ska njuta i min ensamhet! Så jävla skönt! Inga tider att passa INGA måsten! Inte imorgon.
Börjar verkligen njuta av singellivet :) Känner mig hur lugn som helst... Vill inte ha förhållande, letar inte... chillar bara..
Satt och pratade med mamma innan. Så skönt att ha henne. Vi kan prata om precis allt!
Jag sa att det först är nu jag känner mig tillfreds och för första gången letar jag inte efter att träffa någon. Ska inte ens gå ut min lediga barn helg... Inta samma Pernilla som för ett år sedan!
Klok som en bok som min mamma är sa att Först nu Pernilla är du redo att ta till dig kärleken!
Ja men låt den komma då :) När den har lust... Jag har fan ingen brådska :)

Jag ska åka till Borås i helgen och spendera lite tid med min mamma :) Bara va liksom. kanske hälsa på mina kära vänner som inte får påhälsning så ofta nu för tiden...
Men å andra sidan så går vägen åt båda håll så jag har inte dåligt samvete :)

Nu ska jag krypa ner i renbäddad säng :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0