Midsommar och så mycket mer..

Ja shit vad tiden går fort när man har roligt!
I onsdags så åkte jag bussen upp till Sthlm för lite BUUUUUS!
Onsdagkvällen gick i lugnhetens tecken och en lång kvällspromenix.

Torsdagen så Åkte Nettan och jag och träffade upp Ellinor på Mälarpaviljongen för lite lunch. Och börjadade uppladdningen inför midsommar med ett par öl i solen!



Det var himla roligt att träffa Ellinor, det var verkligen inte igår.

Sen Fortsatte jag och Nettan hem till henne i väsby och fortsatte i Uppladdningsanda med massa gott att dricka och tjejsnack :)
Sen begav vi oss innåt stan med pendeltåget för att gå och äta på Helens.





Maten på Helens var jävulskt god men en portion räckte fan till ett helt kompani!!



Ja ja efter ett gäng med öl och en full mage... kom Nettans underbara vänner som gjorde oss sällskap ner till mälarpaviljongen igen.. På vägen dit raggade vi upp ett gäng till som följde med.
Gud det var längesen jag hade så roligt!
Men det roligaste började när vi begav oss till Sveavägen till nått hak där... vi kom dit och började shota tequila.. ett under att man inte var mer packad än man var...




Eller ja... av bilderna att dömma så var vi ju inte nyktrast istan!!!
Men väl på det där stället vart det strömavbrott så gästerna blev skickade ut :( men tur var la det kanske klockan var ju ändå halv 3... så vi tog en taxi och drog hem..

Midsommarafton....
Jag fick skjuts ut till min bror i Wirabruk där jag egentligen INTE skulle ha firat men tack och lov att det blev så.. för där har det iallafall inte varit tråkigt en enda sekund...
Midsommar i sedvanlig anda.. massa god mat massa snaps och dans och 5 kamp och grejer...
Men Pillan somnade klockan halv 11 så jag missade det mesta! Fan jag som BARA skulle vila....
Vaknade 3 av att det var för jävla tyst alltså... ja ja bara att sova vidare...
På midsommardagen var vi ute med en lite fin eka och rodde och grillade korv och bara mös.. Jag var jätte bakis och vågade mig inte på starksaker förrän lite senare... men OH MY GOD! Vart ju ännu mer snaps än dan innan...
Jag och brorsan och brorsans svåger drog ut och fiskade när klockan var 23.30
Fast det blev inte så mycket fiskande...
Vi satt mest och drack öl och skrattade.. Micke Z det vill säga min bror.. somnade i aktern på båten... hahaha
visar i bilder här snart!













Ja det får räcka med bilder.. resten ligger uppe på min facebook sida!

Jag kan ju säga att det är rätt skönt att vara hemma nu iallafall.
Det har varit den bästa Onsdag-söndag på väldigt länge. men många underbara möten med människor som har lockat till skratt! Underbart! Precis sånt som man behöver.
Men nu har jag fått hem mina guldklimpar. Som jag längtat!
Jag gjorde favvomaten och sen satt vi uppe länge och gosade ikväll... mmmm mina prinsar!

Även om det varit det bästa under en tid nu så kan jag inte låta bli att vara lite besviken på vissa personer i min omgivning...
Jag vill alla väl och har svårt att tro att man vill såra människor med flit...
Men så känner jag! Jag känner mig raderad! Och även om det är det jag vill så känns det fult...
jag tänker inte gå in vidare på det! Men Det finns faktiskt något som heter vanlig jävla hyffs! Och medmänsklighet!
Men för vissa personer är jag ledsen för att det inte finns kvar....

Men skit i det nu!
Jag är fan lycklig och ser fram emot vad denna veckan har att erbjuda :)

Från en jävligt trött Pillan....

See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0