Premiär :)

Vilken underbar dag det blev :)
Med tanke på att den började för jävligt!

Jag hämtade ungarna efter fritids idag kl 15. Det var ju strålande sol så vi bestämde oss för att cyckla ner till piren och äta en glass.
Det var så mysigt. Vi stannade lite på vägen.. kastade sten och kissade i buskarna och på hemvägen tog vi av oss skor och strumpor och kände på vattnet. FY FAN vad kallt det var! Men barnen uppskattade det och hade dö skoj!







Dom var dyblöta så dom fick cyckla hem i bara kallingar :)
Vi skyndade oss hem stoppade i oss lite mat och sen begav vi oss upp till Golfbanan.
Eller ranchen snarare och slog lite.
Det var premiär för både Oliwer och William :)
William var sååå duktig! Oliwer...... ja han trodde han spelade bandy... ahahaha






Henrik var åxå med och slog idag. Kanske blir golfare av honom åxå... Då har jag ju iallafall nån att spela med.
Sen åkte vi hem tog en kaffe och nu har jag stoppat barnen isäng efter att ha läst en godnatt saga som william valde... Per ida och minimum... hur ett barn blir till :) Det var ju rätt spännande.. Jag utelämnade INGENTING. Men shit va still och tysta dom var..

Nu är det lugnt och tyst... jag ska åxå krypa isäng snart.. Jag är trött som tjyven. Sov som en kratta inatt :(

Har tänkt lite på midsommar... Är barnledig detta året.. Vad ska man hitta på?
Jag fick nyss reda på att jag var bjuden upp till Stockholmsskärgård på firande :) Kan ju vara trevligt..
När man ändå är barnledig så kan man ju lika gärna ta en tripp :)

Nähäni nu ska jag dra mig undan...

See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0