Rappakalja...

Varför ska det var så jäkla svårt att fatta rätt beslut?

Efter att ha pratat med min shrink i går så vart det ju ännu värre!!!
Jag känner att jag måste göra något drastiskt.. fast jag vill inte igentligen men jag måste. tror jag..
Vad ska man göra när man är splittrad?
Lappa ihop bitarna kanske! Ja så jävla lätt! INTE!
Nåt måste hända om jag ska må bättre! Måste man då göra något som man borde fast man inte vill?
Mitt huvud går sönder!!! Tänka tänka tänka....
Nä jag ska få ordning på grejer nu! Sakta men säkert.. Jag har bestämt mig! De val jag gör MÅSTE och VILL jag hålla fast vid.. Vad det än kan tänkas bli för val...
Ahhhhhhhhhh jag behövde bara få ut min rappakalja i tomma intet....

Nu ska jag göra mig i ordning för att dra neråt till Skåneland..

See ya om ett par dagar förmodligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0