Ser det som ÄR ,inte det som kunde varit!

Den här dagen gick ju den med....
Hade planerat att sova jätte länge!!! Men väcktes av dessa JÄVLA studenter som illskrek: Vem vill gå i skolan nu? Ingen ingen..... Vem vill gå i ettan nu? Ingen ingen osv... ahhhhhhhhhhhhh man har ju mördat för mindre klockan halv 8 på morgonen :( MORR
Men jag tordes inte kliva upp ur sängen.... så jag satte på en rulle och kollade lite på...
En komedi! Precis vad jag behövde...
Men klockan halv 1 så klev jag upp och käka frulle :) Sen hämtade jag barnen och åkte ut till Janina.
Där spenderade vi hela eftermiddagen. Men sen va det dags för lite mys....
Så barnen fick vara vakna länge idag... Vi har bara kramats och kollat på film..
Och jag har verkligen kännt ett lugn svepa över mig. det känns så jäkla skönt.
Jag gillar läget och accepterar saker för vad dom är.
Det känns jävligt surt att man har lämnat något man gillar och inte kämpade hårdare men det känns som att det här är det bästa just nu iallafall. Jag fokuserar framåt och mår bättre i mig själv dag för dag. tiden läker alla sår heter det ju och jag tror att det är så.
En liten del av mig kommer alltid att hoppas .... Men jag lever i nuet i verkligheten och inser saker för  det som ÄR inte vad som har varit eller kunde varit. Det ÄR som det ÄR! Och det blir som det blir! Det som är meningen ska ske...SKER!

Barnen sover och jag sitter här med ett glas rött och ska väl lägga mig snart.
Imorgon ska jag och ungarna till stadsparken och busa lite och på kvällen kommer det lite tjejer hit och myser....
Ser jag MYCKET fram emot!
Sen På Söndag blir det golf för hela slanten och lite fotbollscup som William spelar.

Nähä... nu ser det ut som att jag får lite besök :))) en liten stund... så jag får väl ge upp vid datorn för idag :)

Sov gott!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0