Skolavslutning.

Idag har jag varit på Willes första skolavslutning. Eller första riktiga.
Han var så fin och dom sjöng så fint.
Det var nästan så det rullade fram en liten tår i ögat...
Efteråt så åkte vi hem och åt jordgubbstårta som var sååååå god!
Nu är sommarlovet infirat på riktigt!
Och nu har jag precis kommit hem från Mattias där vi har grillat. Synd bara att det regnade så förbannat :( Men maten var god :)
Nu har man gjort den goda gärningen för ungarna denna gången... Dom var så glada :) Och det är huvudsaken.

Och William var jätte nöjd med sin nya frisör... AKA : MAMMA PILLAN :)
Han blev faktiskt riktig fin i håret. Väldans nöjd själv måste jag säga :)













Nu stannar godingarna hos Pappsen tills imorgon så ska jag hämta dom igen och sen tjoffas dom iväg till pappsen igen på Lördag till söndag..

Så vad tusan ska man hitta på nu? Det kryper lite i kroppen... men jag ska nog inviga bag in boxen som jag köpte i Danmark förra veckan och lägga mig i soffan med ett gäng filmer och bara koppla av..
Nä nu ljög jag... jag invigde bagen redan igår.... men ett glas idag med har ju ingen dött av.....
Eller om man skulle gå på bio? det var sjukt längesen.. jag som brukade gå på bio typ en gång i veckan... Nä orka!!!! Ett glas vin i soffan blir det!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0