Soooooooooooooool!

Ursäkta den USLA uppdateringen :(

Men jag har varit så jäkla trött...
Så efter att jag lämnat barnen i torsdags åkte jag hem till mamma och pappa och vilade upp mig... skulle man kunna säga.. Jag gjorde knappt annat än att sova känndes det som!

Fredagen åkte jag ner och vi grillade och bara myste. Sen åkte jag iochförsig en liten sväng till Heidi och kollade en film. Men sen åkte jag tillbaka och stendäckade och sov ända till halv 12 dagen efter! LYCKA!
Sen var det ju dags för kungligt bröllop på Lördagen. Mamma satt bänkad vid tvn mer eller mindre hela dagen!!
Jag med......
Men jag små slumrade hela tiden. Men jag fick iallafall se de lyckliga tu säga ja till varandra!
Mamma tog det hela på blodigt allvar så vi skålade i rosa champange och gjorde en tre rätters middag med vin och fin fina grejer :)





Förrätt = skagen rondeller
Varmrätt= Helgrillad fläskfile med potatisgratäng och ungs gratinerad tomat med parmesan
Efterrätt = Rabarberpaj

Gott gott!
Ja helt övergödd så hoppade jag isäng och däckade vid 10. End of story!

Söndag!
Upp och hoppa och dra till brorsan i Götet!
Dom har slått upp ett nytt hus där som vi var tvugna att inspektera!

Jätte jätte fint!!
Det var mys att träffa dom! Det var längesen!
Och Nettan har ju stora magen med. En liten kusin som beräknas komma i mitten av september.





Lilla Nellie, lik pappa men söt ändå......




Sen bar det åter hem mot Borås där jag bara mellanlandade innan jag skulle träffa Kristina och ÄNTLIGEN få träffa lilla Alexander... Och snuffsa lite...











GOA LILLA UNGE!!! Snuffsig värre :)
Så himla gosigt att få träffa dom även om det var en snabbvisit innan jag åkte hem för att hämta mina killar!

Måndag.
Soooooooovmorgon! Killarna sov till klockan var 8!
Fylld av energi så fick dom vara lediga idag! Parvlade mig ur sängen fixade frulle och slängde ihop en pasta sallad och drog i väg till Janina och barnen.
Där har vi spenderat hela dagen i solen vid poolen :)







Hela dagen har gått... och helt slut är vi allihopa. Ungarna har knoppat in... och jag ska ta ett efterlängtat kvällsbad :)

Just nu känns livet rätt skönt!
Just idag så mår jag kanon bra! Fylld av energi och lust till att göra massa saker!
Det kommer att bli en kanon vecka och en kalas midsommar helg! Jag är övertygad!!!!

Och en sak till.. vad vore livet utan kvällspromenader i solnedgången???
Fan inte värt att leva!!!



See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0