Här är jag idag...

Hua en sån slappar dag...
Jag har mycket att göra som jag ser fram emot, jag tar lite dag för dag.

Igår så fick jag en uppmuntran om ett jobb :)
Ska träffa personen ifråga imorgon och snacka lite. Jag Hoppas inte för mycket, man har en förmåga att bli besviken då.
men det känns roligt ändå. Sen om det är bra väder ska jag upp och spela lite golf. Shit vad jag längtar efter det!
Det finns så jäkla mycket som snurrar i mina tankar men äntligen så känns det rätt bra. Det går åt rätt håll :)

Det kommer bli en intensiv vecka med skolavslutning och tårtbak och massa bus med grabbarna som jag har lite extra i veckan och lite Crazyness på Lördag :) Och golf på Söndag :))))

Jag kan nästan känna att jag börjar att trivas att vara lite ensam med mig själv... känns konstigt.. den känslan har inte infunnit sig på ett tag...
Så jag tog fram poeten i mig...


Ensam här står jag, rädd för vad jag ska känna en dag.
Splittrad och kluven mitt itu, det som har malt i mina tankar är du.
Ett Lyckorus som varade länge verkar nu kort, När glädjen och känslan har bleknat bort.
Något som fyllde mitt innre mitt hjärta, är nu ett magont en obehaglig smärta.

Imorgon är en annan dag, det som finns kvar är bara jag.
Ett hopp ett löfte om något bra, det är ändå så jag känner idag.
Ett nytt kapitel har börjat skrivas, det är ett nytt liv och här ska jag trivas.

Så många människor man stöter på i livet som får grytan att röras om, nån stans på vägen så tackar jag dom.
Man kan inte hålla fast vid det förgångna, det som ser det sker, jag vet nu att jag vill så mycket mer.
Glada tankar fyller mitt innre när jag ser på det jag har och glada tankar om det som var följer med mig och stannar kvar.
Dags att börja om och det känns riktigt bra!
Här är jag, här är jag idag ...

See ya!

Kommentarer
Postat av: Katri

Måste säga att det var riktigt bra skrivet! Jättefint!

Kram

2010-06-09 @ 12:41:58
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0