välkommen till verkligheten!

Officiellt UTTRÅKAD!

Kan inte koppla av.. har iof inte tagit nåt glas med vin än...
Nu mal mina tankar.... Återigen....
Ah kan inte låta bli att vara en smula irriterad!!
Livet har så mycket att ge?! Ellerhur?! Varför tar vi inte var på det då? Visst ibland så är det skönt att bara softa... Men inte jämt!
Vi tar det här med Facebook... Hur jävla svårt kan det vara att hålla sig här ifrån?
Tydligen jävligt svårt!
I vilken värld lever man i liksom? Inte i den riktiga när man sitter här i tid och otid..
Ja nu är jag ju med en sån som har spenderat HUUUUUUUUUUUUR mycket tid som helst där.
Kommer säkert sitta här en del i framtiden med... men inte lika mycket...

Jag har spelat olika spel.. ett av de var maffia wars.. lite kul tidsfördriv men nja.... Arena hade vi sen, går ut på att grabba friends och låsa dom i 2 timmar... Givande och väldigt spännande... VARFÖR?
Sen har vi ju friends for sale.. har varit duktigt aktiv där de sissta 3 veckorna. Men ORKA!
Snygga pets som man köper i form av bilder snygga bilder som lika gärna kan vara en modell bild av tex brad pitt men i själva verket så sitter där en lönnfet smårunkande gubbe och fluktar.
Sen har vi ju oss "normala" som är med och spelar? Till vilken nytta? Har man verkligen inget bättre för sig?
Men hur kul är det?
Jo men jag ska vara ärlig det har varit rätt kul..
Men nu är det fan dags att ta sig in i matchen i den riktiga världen istället för att fantisera och socilera med människor som inte betyder ett jävla dyft!

Jag har bestämt mig! jag lever här och nu! Dags att prioritera det som är viktgt! Dags att minimera facebooktiden rejält! Och konsentrera mig på verkligheten!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0