veckobesök hos Janina och co :)

Sommartid :)
Men vart fan är solen? Inte lyser den på mig iallafall!!!

Men idag gör det ingenting för idag har jag toktvättat och bytt alla lakan i sängarna och grejat.
Hämtade barnen tidigt på skola och dagis och åkte hem till Janina som hade bakat :)
Där har vi spenderat hela eftermiddagen och lite kväll... Barnen har lekt som attans!
Nu sover Oliwen och bara wille som tvunget ska spela lite innan han somnar..




Jo jag har varit på mitt veckliga besök hos psykologen...
Det känns inge bra längre.. jag får inte ut ett skit av det.. känns bara deppigare när jag varit där!
Fast det kanske är att få ut något av det.. Jag vet inte.
Känner mig iallafall inte starkare efter det..
Jag blir alltid så eftertänksam när jag varit där. Och kanske rent av lite klarsyntare. Jag ser iof saker i ett annat ljus.. men inte till det bättre. Det kanske låter som rappakalja...
Jag vågar knappt lita på folk i min omgivning efter att jag har pratat med henne. Analyserar för mycket! och det ska jag ABSOLUT inte göra. Då blir man ju spritt språngande galen! 

Ah det är bara att ta nya tag imorgon, blev nog bara en lite halvdålig dag av det där besöket.
Imorgon ska jag åka till Malmö som sagt. Det ska nog bli trevligt. I´ve got a feeling....
Det ska ju iallafall bli fint väder!

Tisdagkväll me like :)
Desperate och cougar town :)
Natta dags!

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0