Vrid fram klockan snälla!

Idag har jag valt att vara på bra humör!

Sovit som en kratta inatt så det blev lite svårt men jag tog mig i kragen och hasade mig upp ur sängen och har städat som en tok.
Det känns rätt gött faktiskt. Nu väntar jag bara på att tiden ska gå så tvätten blir klar och jag får hämta killarna. Ska förbereda för imorgon då vi ska fira in sommarlovet med JORDGUBBSTÅRTA här hemma först och lite grill hemma hos Mattias på eftermiddagen. Det blir nog trevligt. Med barnen och Mattias nya tjej som barnen bara avgudar vilket känns väldigt roligt. Det kunde ju lika gärna varit tvärtom... Hoppas bara att det bli bra väder..

Tiden går alldeles för sakta... Kan någon vrida fram klockan snälla!?!?
Jag har valt att ha roliga saker att se fram emot. Så slipper jag gå och tänka på saker som jag INTE ska tänka på.... Först på Lördag.... bus.... Sen nästa vecka åker jag nog till Borran ett par dagar  för att vila upp mig inann årets tjejfest går av stapeln här hemma :))))

Nähäni plikten kallar.... Eller tvätten iallafall..

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0