Jordgubbar, psykbryt och solsken :)

Somnade faktiskt i hygglig tid igår :)
Upp med tuppen och fixade frulle till kidsen i morse och körde iväg dem till skolan och dagis.  Sen hävde jag på mig träningskläder och funderade iallafall på att ge mig ut och springa. 
Satte mig i bilen och körde åt helt fel håll.... åkte till nene som kokade gröt till mig... mmmmm vad gott. Eller .....inte men jag tvingade i mig å jag blev faktiskt lite piggare :) 

Jag har snäppat upp mig lite idag och totalstädat min bil :) Den lilla mintpastillen skiner som en sol :) Både in och utvändigt. Jag är MYCKET nöjd! Men med tanke på att vi kör upp till Stockholm imorgon så blir den väl lika hemsk igen :(

Jag sitter hemma hos Nene som helt har fått psykbryt i sin garderob och säljer allt! Ja inte allt men fan nästan så gott som allt...
Det kommer snart en köpare på en skinnjacka.. sen ska vi ta oss en kopp kaffe i vårsolen och äta jordgubbar och planera inför morgondagen som innebär mycket salsamusik, dans och sköna människor :) Jag börjar verkligen se fram emot den här trippen nu. Siktet inställt, åt fel håll... Men vet ni va? Det känns rätt okej :)
Shit jag hoppas verkligen att jag blir lite piggare tills dess... Annars är det bara att avboka...
Bäst att börja ladda!
Jag börjar med lite vitaminer och kaffe nu :)







Gött var det.. Lite piggare? Ja faktiskt!

Nu har jag anlänt hem för att greja lite grann innan jag ska hämta barnen.
Det är så skönt med lite distration från alla jobbiga grejer. Jag hade fått psykbryt av att bara dra täcket över huvudet.
Jag börjar bli tjatig jag vet... Men jag är så tacksam med vänner som står ut och har tålamod med mig :)
Nu måste jag bara ha tålamod med mig själv.

Jag ringde till mitt jobb idag... hmmm skumma typer som inte betalat ut min reseersättning :(
En fin bortförklaring fick jag! jag blir så arg!! Har jag inte pengarna imorgon vet jag inte vad jag gör!!!!!
Men det ordnar sig nog..

Dagens Måttot : Ta det lugnt... Allt som händer händer av en anledning!

Nu ska jag iväg och hämta mina guldklimpar!
Bandy på agendan i eftermiddag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0