Ny dag nya tag... Eller?

Godmorgon.

Upp och hoppa klockan är 13.00! JA VEEEET!
Skulle verkligen lagt mig tidigt igår.. mmmhm jaha slarvade jag igen.. Vad gjorde jag? Självdestruktivade lite. Kollade på lite kort läste ett mail fick ont i magen kollade jobb och utbildningar.
Men hallihallå här nu fröken Persson jag fattar ju själv att det låter dumt!
Jag SKA leva i nuet låta allt sjunka in. Men faaan jag vill inte vara med! Jag vill ha mitt det där livet nu!
Men egentligen vad är det för fel på att veta?!?
Jag önskar precis just nu att någon sa till mig : Pernilla Si och såhär kommer det bli! Men det tar tid ..men si och såhär ska du göra för att komma dit! Det låter väl bra?
Ja jo Klart som f-n att det låter bra! Men Heeeeeeeey livet funkar ju inte riktigt så..

Jaha så jag gick upp med barnen i morse körde dem till skolan och dagis åkte hem igen tog en tablett och la mig och sov. För jag menar sova bort smärta och ont funkar väl eller?
Tydligen inte :(

Jag såg en liten glimt av mitt framtida liv. Vågade tro på det ett tag. Kände mig glad.
Vad hände?
Nu ska ju inte en person få all cred bara för att jag mår dåligt liksom.
G var bara pricken över i:et.
När bägaren är full och det dimper ner en liiiiten sak så rinner det över.
Så vad har jag lärt mig av den senaste veckan?
Helt spontant så kommer jag faktiskt inte på någonting...
Det jag vet är att jag måste rensa bort lite nässpray och snusdosor och lägga undan lite saker...
Ja det är väl typ det. Jo och att jag faktiskt är värd att bli behandlad med respekt! Och inte via ett mail få en förklaring bara för att det är lättare för en annan.

Jaja jag MÅSTE (jag hatar det ordet) sluta älta.
Känslor tar inte slut bara för att jag vill det!
Jag involverade mina barn i G. Och min äldsta frågade efter honom igår.. Ja va tusan säger man?
Jag sa som det var att G tycker jätte mycket om oss men det funkar inte när vi bor så långt bort.
Han blev skit ledsen, men vi klistrade ju på honom och hade kul. Och Vem ska nu skjuta sånna där blås grejer med mig?  Mamma du kan ju inte ens göra missiler :(
Men hey om jag så ska behöva gå en kurs så ska jag bli den bästa missilblåsaren i världen:)

Idag är det måndag och mitt kl 10 möte blev inställt tack och lov!
Jag SKA jag vill ta mig i kragen och förbereda för kidsens hemkomst.
Så här har jag inte tid att sitta mer...

Så fortsättning följer....

Hade inga bilder på missilblåsningen så det blev en klistergubbe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0