ÄNTLIGEN spotify!!!!!

God afton.

Idag trodde jag innerligt att jag skulle få en sovmorgon... men ICKE!
Barnen som vanligt uppe och snurrade vid 7 tiden..
Bara bita i det sura äpplet och parvla sig ur den sköööööööööna sängen en tidig lördag morgon :(

William var ju bjuden på bowling kalas idag så jag skjutsade upp honom och Jonathan vid halv ett. 

Jag var enormt tränings sugen så jag tog med Oliwer ut på en runda. Han fick Cykla.
Jag trodde att det skulle gå smidigt men där gick jag bet.. en halvtimmes träning fick jag iallafall. Han var vansinnig och sittsrejkade mitt i cykelbanan!
Det gick ju bra till en början iallafall :)


Senare efter att jag hämtat Wille på bowlingen åkte vi ut till Janina och CO!
Vi lagade lite mat och satt och tjatade länge. Marijaana var åxå där och Henrik.
Vi hade en jättemysig eftermiddag och kväll. Ungarna hoppade studsmatta och spelade tv spel :)
Dom var dö svettiga vid kvällens slut! Jag med ska jag tillägga... efter att ha hoppat studsmatta och dansat!!


Och idag fick jag ÄNTLIGEN mitt efterlängtade spotify!!! Tack Anders för hjälpen :) 
Som jag har väntat!
Och medans ungarna var på över våningen passade vi vuxna och den lille minsta på att lyssna på gamla godingar och ta oss en svängom :)Men shiiiiiiiiit det lät som om vi var typ 55 bast och dansar bugg... Men så var inte fallet.. Vi lyssnade på hårdrock , gyllene tider och lite slow music :) Det var lite mysigt!













Det var en perfekt dag med goda vänner och barnen. Det fattades bara EN sak!
Jag kan fan inte hjälpa det men jag längtar efter Graco.
Han är med i mina tankar ofta. Och tydligen i mina barns med.. dom pratar ofta om honom fast det var jätte längesen dom sågs.
Hmmm men en annan dag ska jag träffa honom. Ska inte lägga så stor vikt vid det har jag bestämt mig för! Det blir som det blir och vi ses när vi ses.
Men sånnahär kvällar vill jag ha mer av! För mycket skratt har det blivit!
Jag mår rätt bra känner jag :)

Nu ska jag hoppa i säng. Mina prinsar kröp ner i min säng för en stund sen och somnade sååå gott.  Båda snarkar... hmmm jag har inga öronproppar... Men jag kan ju alltid sätta på min spotify och lyssna på lite go musik som överröstar snarket :)

Tack mina goa vänner för ikväll!
Jag är glad att ni finns. Ni förgyller våran tillvaro!

I morgon är det dags för Williams bowlingkalas, han ser fram emot det som attans så det blir väl en panik tidig Söndag morgon åxå.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0