Bildparad från helgen..





















Ja det var lite bilder från en helg i Malmö och Simrishamn.
Vi hade en jättemysig Lördag.
Vi samlade hela familjen Fuentes och drog ner till stranden för lite grill i det fina vädret. För Noelia fyllde år. Jag och Bianca hade bakat tårtor åxå. Det var mycket uppskattat!
Jag har minsann varit duktig veckan som gick åxå. Inte bara massa nöjen utan en hel del träning åxå!!!
Någon ordning får det vara liksom.
Jag ska visa ett kort från min morgon runda i simrishamn.....
Okej här kommer det... Ljuvligt!!!!!!!!!!!!!!
Det är något med havet som bedövar mig...
Jag fylls av..... jag skulle komma på något djupt att säga här nu men det låter muppigt!
Jag ÄLSKAR att spendera tid vid havet iallafall. Och havet är djupt.....
Nog!



Sen har jag försökt att öva lite på min spanska med....
Det går sakta men säkert lite framåt... Jag försöker lära mig lite nya saker varje gång.
Jag är som en papegoja säger dom :)
Och det är ju bra!


Nu är jag hemma i Jönet igen och jag ska snart hämta mina prinskorvar på skola och dagis. jag längtar efter dom så jag kreverar snart!
Jag ska pussa och krama så jag vet inte hur liksom...
Så jag får väl  grejja lite inann jag ska dra...
Kan ju inte sitta här vid datorn i tid och otid.
Jag har varit dator fri denna helgen. Och det har varit så skönt!
Jag uppskattar verkligen att inte umgus med datorn utan människor in real life...
Känns lite mer kvalitativt!!

Ja men nog nu!

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0