Blev en bra dag :)

God afton :)

Det blev en ganska bra dag trots en dålig start.
Jag parvlade mig upp ur sängen till slut och käkade lunch med Nene på högskolan.
Och sen vidare till Terapeuten...
Åhh det var inge kul idag... att man ska behöva tänka så mycket på ALLT!!!!!
Efter samtalet blev jag helt sjuk efter ungarna så jag hämtade william från skolan och åkte ner med honom till piren och käkade glass.
Vi hade jätte mysigt!
Lite välbehövlig egentid :)
Det var bal i stan idag med, så william var helt lyrisk efter alla limosiner och shyssta bilar som rullade förbi...













Sen så skjutsade jag hem honom till Mattias.
Och drog direkt ill Onlys utförsäljning :)
Och som jag fyndade!!!
OMG.
3 par jeans... 100 kr st.
1 par korta svarta fin shorts en klänning 2 tröjor och en kofta.
Allt för 800 kr. F Y N D !!!!!!  Me love!
Jag är så jävla nöjd.. Har nog provat allt minst 5 gånger....
Avslutade dagen med lite kinesmat hemma hos Nene som oxå var med och shoppade...
En bra dag trots allt :)
Jo avrundad kvällen med en skitabra film. Avkopplande... eller det var det inte direkt jag var rastlös minst halva filmen och kollade på klockan men jag satt hela filmen igenom!
Tvingade mig själv. Men just nu är jag så uppe i varv att jag skakar.. fast det borde ju vara av trötthet.

Imorgon ska jag ta mig i kragen och gå iväg till arbetsförmedlingen och visa upp mig!
Säga Hej här är jag, såhär mår jag, tänker inte må såhär hela livet och då behöver jag ett jobb... Vad ska man göra???
Det är ju en bra början iallafall..

Nä nu snarkebingen...
Ska fota kläderna imorgon och lägga ut bilderna... SÅÅÅÅÅ NÖJD!

See ya!

Nu är det väl snarkebingen som gäller. Har varit helt uppe i varv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0