DET TAR SIG!

Sol sol strålande sol var hälsad!

Jag vart nästa deprimerad igår när solen sken för fulla muggar och jag satt på bowling arena på Williams kalas.
Men det var så lyckat! Han var så himla nöjd. Och bowling blir det fler gånger.
Skit samma att det var lite dyrt. Vad gör man inte för sina älskade!? Det var 8 förväntansfulla grabbar som väntade på att klockan skulle bli 2 så dom kunde få börja bowla!
   



Ett 2 timmars kalas rätt lagomt kände jag.

Oliwer fick vara hos Mattias.
Jag och Wille åkte ut en sväng till Janina och Co och satt i solen och drack en kopp kaffe en stund. Lika trivsamt som vanligt.
Känner att jag snart får köpa ett paket kaffe och ta med ut så mycket kaffe som jag pimplar där!

Kvällen vart ju en höjdare med.... NOT! Oliwer hade somnat hos Mattias och det vetefan hur länge han hade sovit!?
Han illvägrade att somna innan klockan var 10 igår kväll... Jag var i upplösningstillstånd till slut!
Men sen vart det ju upp tidigt i morse så han var ju döööööö trött och somnade redan vid halv sex nu ikväll. Han hann inte äta någon mat ... ja han kommer väl upp här och snurrar om ett par timmar... men jag ska se till att sova då....
Jag är helt gött trött!

Jag var ute och sprang en lång runda idag! Och körde lite annan träning hemma sen. Och har tillochmed hunnit med att städa,tvätta och bytit lakanen i sängarna...
Vid 2 kom Henrik och hämtade upp mig så åt vi en sen lunch och hade deeptalk :)
Fortsatte en stund på balkongen i solen med en kopp kaffe innan jag hämtade barnen.
Sen åkte vi vidare till Mattias där har jag varit duktig och städat bilen invändigt och skurat den utvändigt!
Så nu är jag verkligen välförtjänt av sängen tiiiiiiiiiiidigt!
Imorgon MÅSTE jag till försäkringskassan. Har skjutit på det i 2 veckor nu... ILLA!
Men jag har iallafall deklarerat!
De ni!
DET TAR SIG!


Nu vill jag delge er ett par visa ord som jag har tänkt mycket på sen jag såg dem....

Sen är det godnatt!

what we are today comes from our thoughts of yesterday and our present thoughts build our life of tomorrow, our life is the creation of our mind .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0