En snabbis...

Go´kväll

Har precis avnjutit den obligatoriska fredags rätten i soffan med Willam framför Bolibompa..
Taco för dom som inte visste att det ÄR den obligatoriska Fredagsrätten.

Oliwer hann inte med att äta innan han sten däckade..
Han gjorde guacamolen (som han för övrigt var väldigt stolt över) sen pallade inte han något mer...
Det blev inget heavy soff mys.. Jag som hade bunkrat upp med favvo chips och kuddar och filtar i soffan... Men William är rätt nöjd som får mamma för sig själv.

Vi ska sätta tänderna i AVATAR ikväll. Lagom lång... så jag hinner nog somna. Jag är grymt trött.. Som vanligt these days...

Imorgon ska William spela fotbollscup och efter det ska vi direkt till mina päron i Borås.
Det ser jag fram emot. Längtat halvt ihjäl mig efter dom! Har inte sets på EVIGHETER känns det som..

Och idag har jag invigt ett par av mina nya Jeans... Hmmm dom töjde sig as mycket.. men what tha heck.. dom var ju super billiga och snygga ändå...
Orkade inte fota kläderna... men jag lovar en annan dag..

Nu ropar William efter myyyyys så nu drar jag!

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0