Gnällkärring!

Faaaaan!
jag har lovat mig själv att försöka må bra varje dag!
Men satan vad svårt det är då...
Jag borde ta upp allt det positiva.. men min kropp suger åt sig allt negativt!
Jag hatar det här!!!

PÅ agendan idag... Inte ett jävla skit! Jo min terapeut kl 14. Men när jag hade varit där förra gången vart jag så trött och hade en jobbig känsla efter hypnosen...
Oj vilken piss och gnäll dag det här blev då..

Vad ska man göra när man vaknar och det bara bubblar av känslor inombords..
Bubblor som suger tag i hela kroppen och sticks, från maggropen upp till kinderna... ögonen...
Le Pernilla Le. Det finns alltid dom som har det värre..

Ok nu ska jag vara positiv!
Vad kan jag göra för att det ska bli bättre?
Ring försäkringskassan... Check på den men dom ska ringa upp... Hoppas på positiva besked annars drar jag täcket över huvudet igen.. Nä inte dra täcket över huvudet. Bit ihop och fixa biffen!
OOOOOkej då!
Försök låta bli att tänka så mycket.. Bara va.... Lägg bort den negativa energin från allt och fokusera på den bra..
FOKUSERA det ska jag göra idag.
Omge mig med människor som kan tillföra nåt positivt, det ska jag göra.
Jag ska ha en negativfri dag idag. ja det är ju troligt men man kan försöka!

Jag tittade på denna bilden igår...
Den är tagen dagen efter att jag trillade ihop förra året...
SÅ vill jag aldrig mer känna..
Sådär såg jag konstant ut läääänge..
Ush!






Ett år senare vid juletid i Sälen.
Då var jag riktigt glad, lycklig.

Umgicks med mina prinskorvar och familjen utan att känna mig rastlös:)
Ibland tänker jag, vad är det som händer att man dalar så?
Ja det har ju vart lite tufft ett tag med jobb och sånt men varför landar en del på mage och andra på fötter?
Jag ska ta reda på det!

Jag ska sluta va en gnällkärring nu och fixa biffen helt enkelt!
Okej 10 snabba ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Idag blir en bra dag!!!!!

See ya!
/gnällkärringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0