I väntans tider..

Ja men här sitter jag i väntans tider...
Om exakt 2 timmar ska jag hämta upp Graco på stationen.
Min mumsbit :)



Jag har verkligen inte gjort ett skit idag!
Jag tog mig ur sängen och fick iväg ungarna till skolan och dagis, sen raka vägen hem till sängen...
Där har jag legat mestadels av dagen.. Jag har varit som ett utskitet äpplamos hela jag.
Men nu ska jag väl ta mig lite i kragen.

Jo jag har ju varit hos psykologen idag. det var ett mycket givande besök.
Jag är alldeles för lätt överkörd och personer utnyttjar min snällhet för Pernilla Persson har lite svårt att säga nej. Men jag ska bli bättre på det!
Sitter med en stress som heter duga för små saker.. JOBBIGT! Men min tid kommer!

Jag har ju inte fått i mig så mycketa att äta idag :( alltså jag har mått ganska bra nu i några veckor men när jag vaknade i morse så kändes det..... S K I T !
Men jag ska ha en mysig helg nu som börjar snart!
Sen kommer ju prinskorvarna tillbaka på fredag med.
Jag börjar mitt välbefinnande att förbereda lite käk tills Mr mr kommer. kanske lägga mig i ett varmt bad, tända lite ljus, dricka lite vin... nääääääääääääj då kan man ju inte köra bil... det får bli ett glas lite senare då :)

Ja men det är väl bäst at jag börjar grejja lite då...
Så nu blir jag inte flitig med skrivandet... om jag känner mig själv... kanske om jag tar lite roliga bilder och sånt att det blir lite snabb bloggande :)

Ha en bäst helg!
See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0