Liten uppdatering

När jag vaknade i morse.....
Var det inte längre MORGON!
Jag vet inte när jag sov till klockan var 13 senast?
Kanske nån gång i 20 års åldern.... Hmmmm
Men skönt var det.. Sen frukost i sängen med moi lövly! Och på det en promenix vid sandbankarna.
Och jag hade fått ett sms om att kristina och andres troligen ska föda barn idag :)
Hoppas hoppas!!!
såååååååååååå spännande!

Sen tänkte jag shoppat lite idag på onlys kollektion lager försäljning.. men yr i huvet som ja e nu för tiden så var det typ 2 veckor för tidigt jag skulle på den.
F A N!
Nu i kväll har jag lagat middag och druckit lite vin och kollat på Rosa pantern. Har inte sett den innan. Men fan va rolig den var!

Nu ska jag slå mig ner i soffan och gosa lite.... så nu har jag inte tid att sitta här mer...
en lite uppdatering bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0