Lördag kväll i i Borås

Det har varit en hektisk dag men shit va roligt vi haft.
Imorse kom Janina med familj och fikade en stund. Dom komt ill oss för omväxling skull... alltid vi som våldgästar dom...
Barnen leker alltid så bra med varann. Inga bekymmer.. Och lille Milo är en solstråle. Han är så rolig. Han äter verkligen papper....
Han gick in på toaletten rev av en bit papper och käkade upp...



Efter att Dom åkt hem packade vi väskorna och drog i väg till Borås.
Vi mötte upp mamma på Åhaga och tog en lunch på Burger King.
Och sen vidare till Knalleland för lite sko köp. Barnen fick ett par skor var. Jätte sfina och super billiga.
Tacka vet vi D
eichman. William fick ljusblå och Oliwer svarta.




Efter att ha snurrat omkring i knalleland så Åkte vi hem där Malin och Elsa och Moa väntade med en fika korg.
Så vi hade lite picnic på gräsmattn hemma hos mamma :)
Malin hade bakat alldeles härliga kanelbullar. Tack Malin dom var hemskt goda :)









Sen åkte Mina killar upp till morfar i djurparken och jag hade lite bilvård medans Mormor fixade maten.
Efter att ha spenderat nästan 2 immar vid bilen blev det mat :)
 Fast först fick jag en liten fördrink... Nåt Italienskt... Mamma och pappa var ju i Italien förra veckan och blev väl inspirerade...


Gott var det... Men man blev nästa lite på lyset efter 2 sånna...

Efter maten begav vi oss ner till fotbollsplanen och lekte... Shit vad det är jobbigt att spela fotboll med inlevelse.. Jag har sån träningsvärk i magen efter att ha skrattat så mycket.. Oliwer tröttnade efter 45 minuter så då gick vi till lekparken.
Dit kom dom and
ra åxå sen. Vi körde på ordentligt i kväll med gunghopptävling... JAG VANN!!!
Som om det skulle vara eb större bedrift....















Sen var gammlingarna helt slut... det vill säga mormor och morfar... JA allihopa för den delen..
Ungarna har däckat nu. Men kul det har vi haft nästan hela tiden.
Jag ska väl joina mina päron i soffab och kolla in melodifestivalen..
Uhhh
eller så börjar jag läsa en ny bok som mamma har rekomenderat..

Ja jag drar nu iallafall....

See ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0