Malmö..

Hello out there!

Jag har befunnit mig i Malmö de senaste dagarna och inte haft tillgång till bloggen :( Sorry.
Här kommer en liten uppdatering en kort en utan bilder.... jag får lägga upp en parad av bilder när jag kommer hem...

Kristina och Andres fick ÄNTLIGEN en lite bebecito :)
Stort grattis till dom. Det blev en liten Alexander som vägde 3850g och var 53 cm lång :)
Skiiiiiiiiiiiiiiiiiita söt såklart! Kan ju inte bli annat med så vackra föräldrar!!!!
Dom får komma hem först idag så jag hinner inte snuffsa bebis :( men kanske om dom orkar på Söndag... Men då om det är fint väder ska jag och LOVE ha picnic vid havet :)
Det blir som det blir.. Det är ju inte sista gången jag är i Malmö...

Jag har varit duktig och varit ute och sprungit alla dagar :)
I onsdags fick jag med mig Graco ut och springa. Det var så skönt. Det vart en ganska lång runda enligt mig själv... Längs ut med havet :)
Jag vill mer! ofta! Havet me looooooooooooove!
Det har varit lugna dagar. Jag passar på att samla lite energi... det behövs för jag har varit så jävla trött ni ett tag och jag fattar inte varför?!?
Har bara velat sova läääääänge och dra täcket över huvudet...
Men jag  har tvingat mig ut i friska luften och det är ett gott betyg enligt min läkare :)
Solen har skinit sen jag kom hit till Malmö. Igår mellan tvättarne satte jag mig utanför kykan på en bänk och gottade mig i solen :)
efterlängtade soooooooooooool!

Ikväll ska vi åka till Simrishamn med Gracos barn. Imorgon fyller Nobleski år och vi ska fira med lite mys på stranden om det blir bra väder... men det har jag beställt och bikinin är nedpackad så attans om solen inte tittar fram!!

På Lördag kommer mamms och Papps hem från Italien. Nu var det skit längesen vi såg och jag längtar efter dom!
Ska ta med mig barnen ner till dom nästa vecka. Barnen vill åxå mysa med mormor och morfar!!!

Nähä nu Vill pannkaces åka härifrån så nu får vi grabba tag i Gracs och dra....

See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0