Mors dag och grejer..

Igår morse vaknade jag av att William tisslade med Oliwer om att dom var tvugna att skynda sig upp innan jag vaknade för att dom skulle fixa en överraskning...
20 minuter senare kom dom med frukost på sängen och nyplockade syrener och en parfym :)
Vilka goa ungar man har fått va?







Sen skulle vi åka på utflykt till.... efter många om och men.... till DJURPARKEN surprise surprise :)
För där har ungarna ju aldrig varit innan....
Men dom hade massa att välja på men ändå valde dom det.
Vi packade en fika korg och drog iväg till Stora ingången för en gång skull.. För ska man till djurparken på utflykt ska man göra det turistmässigt... åtminstonne ett par gånger varje sommar .












Efter en hel eftermiddag där så åkte vi tillbaka till mamma och åt lite middag.
Sen gick vi å spelade fotboll igen!
Wille hittade en kompis så det var ju kul :)
När vi väl åkte hem sen vid halv 7 stendäckade barnen och sov hela natten :)
Och jag började läsa en skita bra bok. Har sträckläst 225 sidor bara nu på morgonen :)

Ny vecka nya tag.. Snart ny månad med... och på Onsadg ska jag åka till Malmö och Graco :)
Ska åka med Nene ner och ska hämta hem en bil till en snubbe därifrån När jag åker hem på Måndag.. Det blir ju skit bra :)
Har haft full rulle hela dagen och hämtade kidsen på eftermiddagen och åkte till parken där Vi träffade Andrzej och Barnen. Härliga väder!!! 20 grader varmt.. Äntligen lite sol med :)





Nu är det snart läggdags.. lite bolibompa först... sen ska jag läsa klart min bok :)
Jag längtar!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0