OBLIGATORISK KLÄMMIS!

DET ÄR EN OBLIGATORISK KLÄMMIS PÅ FREDAG!!!!!!!
Och min lövly kommer hit imorgon :)

Dagen kunde inte börjat bättre....
Uppe med tuppen och gick en låååång promenix med Nene och körde lite hemma träning.
Avrundade med havregrynsgröt... Bläääää men det var ju nyttigt iallafall. Och nu är jag som ett stoppljus i ansiktet efter att ha druckit lite kaffe i solen i 2 timmar..

Nu är det dags att vara lite mer nyttig och städa som en tok här hemma...
Jag inser när jag kollar ut genom fönstrena att jag BORDE tvätta dom.... Men fan va träligt alltså...

Jaja nu kör jag på lite Monchy y Alexandra på högsta volym och tar mig en svängom med Sugarn innan det är dags för lite kaffe med Micke på glade bagarn.

ÅH ,Jag längtar tills imorgon.... Och mina barn blev så glada att dom ska få träffa Graco i helgen. Hoppas på lite fint väder med så vi kan hitta på nåt kuligt!

Nu har jag inte tid nåt mer.... Dammråttorna stirrar mig än en gång i ögonen.......

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0