Tristess

Förra året vid denna tiden var det beach väder... Vad fan händer?
Jag vill ha soooool och bad. Lite energi!!!
jag tycker att de flesta är skita trötta nu för tillfället..
Vi skyller på vädret!

Onsdag kväll..
Ensam... USH! Det var flera veckor sen jag var ensam en Onsdag kväll. IT SUCKS!
Har slagit mig ner i soffan och slötittar lite på tv.n
Men det är inge kul när man vet att kidsen inte liggen där inne och sussar och at man får gosa med dom imorgon bitti :(
Bara att bita i det sura äpplet och inse fakta!
Men jag får ju tillbaka dom på Fredag!
William och jag låg och pratade igår kväll. Han vill så gärna åka till Malmö. Helst igår :)
Han vet ju att jag är där ofta och nu tycker han att det är dags att få följa med dit och kolla vad det är som drar i morsan :)
Skulle vara mys att ta med dom dit. Dom lär väl digga det lika mycket som jag. Havet och stranden och sånt..
Vi får väl se vad som händer till helgen och vad vi hittar på..
Nu är det iallafall 2 dagar utan dem...
Kanske at jag skulle gå och titta på den nya sex in the city filmen imorgon kväll.. Vi får väl se..

Ska tillbaka och bli hypnotiserad imorgon. det ska bli spännande :)
Har inte så mycket på agendan dessa dagar. Ah jag är uttråkad, speciellt av att det inte är bra väder!!!

Jag var med Nene nu ikväll när dom dansade i hennes dansgrupp.
Blev så sugen!!
Vi kollade på en kille Peter som är salsa lärare när han hade lektion med en tjej. SATAN va grym han var!!!
Jag måste seriöst få dansa lite snart!

Nähäni åter till Greys anatomi!

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0