Under hypnos...

Tisdag.
 
Idag har varit en dag som de flesta andra...
Efter att ungarna kommit iväg så stack jag ut och sprang. Och jävlar på ren svenska vad jag sprang.
Höll på att spy så trött var jag. Men det kändes gött efteråt.
Känslan höll i sig ända tills jag gick till min terapeut kl 10.00.
Där fick jag prova något nytt.
HYPNOS! Jag var jätte skeptiskt först men det funkade. Jag var inte försatt under djup hypnos denna gången.
Men det kändes väldigt annorlunda.
Jag skulle blunda och slappna av och lyssan på hennes röst. Visualisera en bioduk och när jag var redo skulle jag klicka på ON knappen och tänka 5 år fram i tiden.
Och så skulle jag tala om vad jag såg på bioduken..
Oj oj oj vilka känslor.. bilder...
Kul, jobbigt men nyttigt.

Sen hämtade jag min bil som var på lagning... 200 spänn kostade det :) Som hittat!
Sen var det kaffe tajm med Marielle. Det var lite trivsamt men jag var så jäkla trött efter min session med terapeuten....

Vidare till läkaren klockan halv 4 och sen hämtade jag mina lortgrisar från dagis/skola.
Det har ju varit skönt väder så vi gick bara upp och bytte om och stack ut igen och cyklade lite på den andra gården.

Det blev ett jäkla hallå på den andra gården när piket bilen och yttligare en annan polisbil kom dit och invarderade i en lägenhet.
Barnen var i upplösningstillstånd.... Och många andra med som var såååååååååååååå nyfikna!

Nu har vi ätit mat och barnen varvar ner för sängen snart...

Imorgon ska dom till pappsen och jag åker ner till Min Darling i Malmö. Det ska bli kanon väder där så jag ska ta med bikinin! Jääääääääääääääääääääijjjj :)
Och appropå Malmö... Ingen bebis än för Kicki och Andres..... Hon har legat med värkar i över ett dygn nu stackan och är bara öppen 6 cm..... Lider med dom... men snart så tittar det väl ut en liten prins/essa. Jag vill snuffsa bebis snaaaaaaaaaaaart!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0