Uppdatering :)

Jaha jag är så duktig på att uppdatera min blogg..... eller INTE!

Men nu är det så att jag har varit ENORMT upptagen..

I onsdags förra veckan åkte jag ner till Malmö :) Där jag har spenderat härliga dagar!
Solen skiner alltid i Malmö... Eller ja åtminstonne ett par dagar åt gången när jag är där.
I Onsdgas träffade jag upp Kristina den gravida :) Vi begav oss ner till Bo 01 för lite picnic och satt oss och gottade i solen på trädäcket där. Lite blåsigt men Riktigt skönt!
 





Alltså Kristina är helt sprickfärdig! Och jag väntar med spänning på att bebicito ska titta ut! Än så länge 3 dagar över tiden....
Även på Torsdagen sken solen men Satan i gatan vad det blåste. Graco jobbade så jag gick en promenix till Kristina för lite pannkaks frulle.. mer lunch eftersom klockan var MYCKET!
Sen gick vi i rask takt till Entre för lite shopping.. Hur mycket shopping det nu kan bli när man är typ PANK!
Men har man bra sällskap så spelar det ingen roll om man BARA förnster shoppar :)
Lämnade Kristina vid halv 5 tiden för att fixa lite krubb till mannen kom hem.. Och en flaska vin :)
Jum jum...
Tänk va bra man kan ha det på en sketen Torsdag liksom!
Tittade på en enormt rolig film IGEN... eller var det i Fredags? Ahh dagarna går lite i varann,,,

I fredags åkte vi iallafall till Simrishamn till Gracos familj. Och där har det varit som vanligt... MASSA MAT!
Jag har ätit som en flodhäst!
och på Lördagen  hade Noelia Empanada Party :)= MAT! = Mycket trivsamt!
Och sen bakade jag och Bianca en tårta :) Mest Bianca....







Och när tårtan skulle serveras så sjöng vi cumpleaños Feliz till kitte katten... hahaha det var kul!
Och för dom som inte vet så är det Jag må ha leva sången...
Det har varit en helt underbar helg, saknades nästan inte nåt... Jo mina kids såklart.. men dom hämtade jag idag :)

Jag var på vernisage på Oliwers dagis idag.
Mycket vackra mästerverk...
Här kommer smakprov på den nya stora konstnären :)


Med komentarer till.. Om vad han gör förnågot vackert....








Oliwer somnade panik tidigt i soffan.. och wille och jag ska kolla på avatar.. eller lite av den iallafall.. Såååå sugen att titta på den nu eftersom jag inte har kollat på den mer än 2 ggr denna helgen....
Jajaja vad gör man inte liksom...

Nu är det mystajm. med mina hullisar.. Ett par dagar :) sen ska dom till pappsen IGEN... Då hoppas jag att min LÖVLY kommer hit och spenderar lite tid... Hoppas hoppas att det är en obligatorisk klämdag på Fredag!!!!!!!!!!!!!!!

Oooookeeeeeeeeeeeej AVATAR väntar... jippiiiiiiii :)
Godafton mina vänner.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0