DUMA MAMMA :)

Söndag...
Summerar helgen med ett faktiskt leende på läpparna.
Kan konstatera att jag inte har sovit fööör bra denna helgen men jag sov ju duktigt när jag var barnledig.
Men seriöst så har klockan sprungit i väg till 2-3 inann John Blund har innfunnit sig...

Lördagen var... Trevlig. Jag var trött som tjyven så tålamodet tröt en aning... men det ordnade upp sig med en liten utflykt med Graco och barnen till Brahe hus.

Från att ha åkt från Jkpg där det var fett dimmigt och 12 grader till gränna skillde det sig 10 grader drygt. Strålande sol och 22 grader varmt. Eller strålande kanske var att ta i men den var framme hela tiden iallafall .)
Helt sjukt vad det var skönt!
Ungarna lekte och skuttade omkring som attans i Riddarborgen som dom kallade det.. in i fängelse hålorna med Ficklampor som vi fixade på Claes olson innan vi åkte :)
Vi tog en massa mysiga kort.
Här kommer en hel parad :)



























Sen skulle vi åka hem och kolla på fotboll.

På vägen från ruinen gick vi förbi Rabi och Eddie från Idol som säkert åxå ville njuta av den vackra utsikten..
Wille tappade hakan och vände sig om.. Men men men va inte det.....???? Shhhhhhhhhhh Jo det var det svarade jag...
WOOOOOOOOOOOW fatta liksom... KÄNDISAR från IDOL!!!! Hahahaha Måste vart stort för William.

Väl hemma spurtades det upp till TVSoffan .... Mff mot....... ja ett jävligt obetydligt lag som jag inte ens kan minnas namnet på... men som ändå lyckades vinna med 3-2.... Min lovley var deppig......
Men HAN fick åtminstonne en god pizza... Min och ungarnas var så jävla äcklig.. Ja lite ljus i mörkret för min MFF.are ;)

Medans Graco fick lite vilotid gick jag å grabbarna över till granngården och cyklade lite.
Men vid 21 var vi tillbaka och ungarna var i säng..
Lite filmtajm i hyffsad tid men ÄNDÅ lyckades klockan bli alldeles för mycket!

Kanske att vi tar vara på tiden med varann, fast inte för att man utnuttjar den till fullo.
Ibland känns det bara som att det spelar inte så stor roll om man sitter och konverserar... Bara att veta eller känna hans närvaro och att jag kan pussa på honom om en stund eller nåt, är skönt på något sätt. Knäppt?
Förmodligen, men man måste väl inte ha närkontakt och prata konstant HELA tiden?
Jo kanske om man heter Pernilla Persson. Men Det är så skönt att bara låta varandra vara som man är. Har man en låg dag eller är trött... Fine var det då ha det då, Accepterar man varandra för de man är så är det väl helt underbart!
Jaja nog  djupsnackat.

Idag har vi tävlat i parken. Klättrat i klätterställningar på tid. Jag vann, nä det gjorde jag inte :( Jag förlorade med en 10 dels sekund! FAN!
Men kul hade vi. Jo vi sprang över lekstugehuset med. Det tyckte Wille och Olli var kul och wille filmade mig och Graco När vi gjorde det.
Sen skulle dom försöka själva men det slutade med att dom bara slängde sig rakt på huset.. hahahaha

Nu har Graco iallafall åkt hem, Ungarna har tyckt det varit skitkul att ha honom här.
William sa innan Graco hoppade ur bilen  -Du jag kanske ringer dig nån dag!
Bara en sån sak.. Härligt!
Ja men shit Wille har lärt sig att skicka sms nu.
Idag fick jag ett fint!
Duma Mamma.. ha ha ha
Kul, lite stavfel men helt underbart! Längtar redan efter nästa :)

Nu blev det lite väl mycket skriva. Måste bli bättre på att uppdatera!!
Och ingen Bebecito i Malmö än :(
Hoppas hoppas att det blir inatt så dom hinner hem från bb tills i veckan då jag åker ner..

Nä men om man kanske skulle sova lite kanske?
Skulle lagt mig för lääääääängesen. Men fastnade för en sån jäkla bra film!
Dear John!
SE DEN!! JAG MENAR ALLVAR!

Ja men gonatt för tusan!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0