Kallt, mörkt, halt och mega mys <3

Onsdag....
Insnöad... eller typ....
Kallt, halt, mörkt men lite mysigt ändå.
Har pluggat hemifrån idag, i sängen.... det ni! Så jäkla gött! Men jag känner mig vansinnigt trött. Vill bara sova!! Men jag har inte tid!
Jag skulle behöva städa, jag har redan gjort det delvis... men jag vill göra allt från topp till tå!
Jag tar med mig barnen och åker till Sthlm på Fredag för massa mys! Och då skulle det vara skönt att ha allt klart så det är fint när man kommer hem sen.

På Söndag är det julskyltning :)
Jag minns förra året, då var jag i Malmö. Det var den härligaste julskyltningen jag någonsin varit på. Massa folk, bamse gran, skridskobana,paketträd och glögg på en uteservering... Det var fett najs. Jag har iof aldrig varit jätteförtjust i Julskyltningen... så jag har väl inte så mycket att jämföra med...
Men i år får jag vara Med barnen i Stockholm hos Joel och hans barn. Jag har sedan en tid tillbaka loooovat att baka och göra julgodis... Så det fick bli denna helgen... Joel kommer säkerligen att ligga bakis på Lördag för han ska på Julfest med Sitt jobb... kul.... Jag och 5 ungar... men vad kan vara bättre... KÄRLEK!

Mamma och pappa har kommit hem från Aruba. Som jag har saknat att prata i telefon med min mamma. Abstinensen blev stillad i morse :) Nu vill jag bara träffas med!! Men det dröjer en vecka eller 2 :(

Ush nu e jag uttråkad!
Barnen ska vara hos Mattias till Fredag... Dom åkte idag men jag saknar dom redan. Livet blir ändå lite lättare när dom är här. Eller kanske inte lättare men mer betydelsefullt.
Min helomvändning förra veckan har gett frukt :)
Konsekvent är bra skit!!
har inte haft så mycket bekymmer denna veckan och barnen vet vad som gäller. Så skönt!
Mina små prinsar... Vad skulle jag göra utan dom...





Puss gurkor och kramtomater!

Nä nu ska jag ta tag i lite städ... och sen ska jag halka iväg och äta kvällsmat hos Nene..

See ya all!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0