Varför tar det slut så fort?

Vilken fantastisk helg!!!

Jag tror jag svimmar vad lycklig jag är :)
Jag har haft den bästa helgen på väldigt länge. Först i Fredags fick vi fin besök av Liza och Penny :) Alltid lika mysigt att träffa dom :)
Hon är en sån sötnöt Penny att man nästa vill äta upp henne :)


Och sen kom Joel och Killarna hit i Fredags kväll. Vilken lycka :)
FREDAGSMYYYYYS.
Killarna Har så himla roligt ihop. Efter middagen som var serverad omedel bums när dom kom så satte barnen sig och spelade spel.



Kidsen somnade väl hyffsat tidigt, tur var väl det för det var ju inte direkt någon sovmorgon dagen efter :(
Lördagen gick vi upp till badhuset :)
Kände mig som ett barn igen. Jag var helt sjukt nöjd över att ha hoppat från 5.an i hoppbassängen. Nästa lite mer impad att JAG vågade än att William åxå hoppade :=)
Fattar ni vad jävla högt det är???? SJUUUUKT högt när man står längst fram på trampolinen och kikar ner lite blygsant i det klorfyllda blåa vattnet....
Unge efter unge hoppade.... jag tänkte till slut. Äh va fan Pillan du är 30 bast! KOM IGEN NU!
Och.... så hoppade jag.... VEM VAR DET SOM SKREK???? - JAG??? Näääää det hördes väl knappt....
Men jag var iallafall väldigt impad Av Hampus och William som åxå hoppade.... som om ingenting liksom... GALNA barn ;)
Efter att ha spenderat massa timmar där gick vi hem igen... trötta och goa.. och bara va.... lagade god mat och köpte Lördagsgodis bråkade lite med grannungarna och,..... ja lite sånt... Jag hann tillochmed baka en kaka medans ungarna var ute :)



Man blir helt slut när man har hela huset fullt med ungar. och lagar mat och diskar om vart annat känns det som. men det är precis såhär jag vill att alla mina helger ska vara!!

Söndagen drog vi på oss palterna och begav oss tii skogen :)
Såååå jäkla mysigt. Barnen stor trivdes.
Jag förklarar inte närmre... nu kommer det bilder :)










































Shit det tog ju 100 år att ladda upp bilder. Men här är en del iallafall :)

Det har varit en helt fantastisk dag....helg....
Synd att inte fotografen fastnade på bild :( TYPISKT!!! Men men, det är som vanligt!!!
Önskar som sagt att alla helger var som denna....
Fast utan ett hejdå....
På eftermiddagen har alla varit svin trötta... liten powernap här och var .... Oliwer har varit en piplisa hela kvällen så efter kvällsmackan gick han in frivilligt och la sig. Men vaknade 45 minuter senare av mardrömmar men somnade dock om.
Sen skulle ju herskapet åka hem.. Men killarna hade  så roligt, lekte kull och kurragömma in i det sista... hur kul det nu kan vara i en tre.a......Det blir alltid lite ångest när man vet att man ska lämna och klockan går så jävla fort :( mina Stockholms killar åkte inte hem förrän 20.30.  Mina grannar är nog rätt nöjda att det inte är 4 elefanter som slår bakut här hemma.. runt runt runt runt... i timmar...
Förlåt lixom :/

Nu sover iallafall Wille med.. Bara mammsen kvar nu. Måste ringa och kolla med min Love hur det går på väg hem..
Saknar dom redan.. tomt som attans...
Men Jag åker ju snart upp till Jaktvägen igen :))))

Gonatt på er!

See ya!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0