Frukost på sängen:) Lördag... Handlar om ...

dsc03310 (MMS)

Frukost på sängen:) Lördag... Handlar om att njuta. Jag tillbringar som bekant helgen i stockholm. Vi är barn fria både Joel och jag. Just nu sitter jag på en frisörsalong i solna och färgar håret. Medans Joel byter till vinterdäck. Jag unnar mig lite lyx.. Sen när blev det lyx att gå till frissan liksom? Lyx är olika för alla:) Den här helgen känns jävligt lyxig... Än så länge iallafall. Nu är det tydligen dags att skölja ur färgen... See ya! Puss och kram från en lyx dam;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Blir du brunett måntro?!

Bild önskas =)

Kram & ha en mysig helg med mannen din!

2010-10-23 @ 15:42:17
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0