Misshandel?

Alltså jag är så arg... ju mer jag tänker på det....

Jag ska ta det från början...
Under flera månader har mina barn trakasserats av en pojke som är lika gammal som min äldsta.
Dvs 8 år.
Han bor på samma gård som vi. Mina barn vill ju också vara med ute och spela boll och annat dylikt som barn gör.
Men den här ungen är helt jävla dum i huvet om man nu får säga så utan att bli polisanmäld....
Han är så jävla brutalt elak och har ett vokabulär som... (jag är absolut inte rasist men jag vet att mentaliteten hos utländska familjer inte är den samma som hos oss svenssons) ja jag vet inte vad och en väldigt taskig attityd.
Han slår och hotar de andra barnen på gården (Mina mest som jag vet) och har valt ut några som får vara med och några som är "offer".
Oliwer som är 4 år har flera gånger kommit gråtandes för att Marcus som han heter har slagit honom. Lavett slag! VARFÖR liksom? Och tro mig jag har bevittnat det själv!!!
Senast förra veckan kom Oliwer in och grät med en svullen näsa... Marcus hade smällt in honom i en hård gunga...
Blå klockan runt ögat har precis försvunnit by the way!

Så nu i helgen var min Joel på besök med sina 2 pojkar.... OCH VAD HÄNDER???
När vi kommer tillbaka från affären står Marcus och "gänget" utanför vår port och vägrar släppa ut våra barn. Vi ber de snällt att flytta på sig. Och våra barn går ut igen.
Sen går vi ut på balkongen och ser att Marcus står och matar slag och sparkar på Joels barn.... Vad i helvete gör man liksom???
Joel springer ut efter Marcus får tag honom i  nacken i trapp uppgången och frågar vad fan han håller på med!! Ner rusar Marcus mamma och Snorungen har mage att ljuga och säga att Joel ströp honom... mamman blir vansinnig såklart!

2 timmar senare knackar det på våran dörr.... vem var det?? Nämen hejsan konstaplarna :)
Jorå så att då har han blivit anmäld för misshandel... Och rubriker i tidningen. JÄVLA PSYKO FAMILJ!!!! Jag är så jävla arg att jaaaa jag är jävligt arg bara!
Okej att man inte får "antasta" ett barn men var det det han gjorde??
Jag tycker fan inte det!!!
Okej att jag hade blivit pisst om någon hade tagit tag i mitt barn. Men när man vet att man har en liten truble maker så....
Mina barn är absolut inga änglar men lite hyffs har dom fanimej. Och fine barn är barn och barn är elaka! men vart ska man sätta gränsen?
Jag har pratat med Ungens mamma innan men vad fan hjälpte det???

Jag vart så jävla irriterad på den som hade skrivit artikeln i tidningen att jag var tvungen att skriva ett mail till henne..
Vad är rätt och vad är fel?

Jag är JÄVLIGT ARG iallafall!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0