Polis förhör till frukost

Då har jag lämnat Stockholm i ryggen för denhär gången....

Min morgon började förträffligt.... NOT. Mitt käcka X började ringa 8.15 men jag orkade inte svara förrän vid 10.
Men god jävla morgon på dig med då... din "prick" (om vi omvandlar ordet prick till det engelska)
Som om det inte var ångest nog att åka hem! Men jag har lovat att jag inte ska låta honom "get to me"
Sprang sen in till Nettan och drack en snabbkaffe innan det hipp som happ blev ett polisförhör via telefon.
Jag berättade min sida av allt och gav polisens media informatör en känga!!
Och Konstapel Mattias som jag pratade med tyckte åxå att artikeln var KATASTROF!! Men va fan gör det? Skadan redan skedd...
Efter att ha panik färgat håret på Nettan styrde jag iallafall kosan hemåt i illfart...
Mys att få hem mina klenoder :) Tänk om jag bara hade lite ORK att vara den BÄSTA mamman.
William är så ängslig över den lilla terroristen på gården.
Det var några ungar som kom och knackade på innan som ville sälja julkort. Dom pratade i trappen och när dom knackade på dörren frös William till is och ropade NEEEEEEEEEJ Oliwer vart ju nyfiken såklart. Men William Ropade än en gång NEEEEJ. Han var verkligen så rädd att det skulle vara Marcus och hans mamma.
Jag vet inte vad mer jag kan säga för att lugna honom att det inte är någon fara....
Det ska bli jävligt spännande att se vad som kommer ur den här jävla soppan!?!?

Nu är det bråttom KOM!
Dags att natta till barnen och läsa bok :)

See Ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0