Tack!!!

Ni är underbara!!!
Det är otroligt vilken respons jag /vi har fått från vänner och bekanta!
Kan bara säga tack!!!
Ämnet är ju dock lite känsligt och många har en åsikt om mycket. Vad är rätt och vad är fel? Vart går gränserna? Och hur ska man handla?
Jag vet bara att så här får det fan inte gå till!!!
Än är inte historien slut! Om jag har något att säga till om.
Jag har än så länge inte fått något svar av skribenten på Jnytt, men jag har skickat ännu ett mail till henne.
Vi får se hur allt fortlöper...
Ska bege mig upp till Stockholm i morgon efter ett möte med Arcus.
Motanmälan ska göras.... mot vem eller vilka återkommer jag med....
Jag försöker bara se alltihop utifrån sett. Från alla synvinklar.
Det skulle vara roligt att höra vad NI hade gjort i ett läge som detta!
Fatta hur det Känns för Joel..... Vet vad man har gjort.. (vilket jag personligen inte tycker var mycket fel) höra anklagelserna.. misstänkt för misshandel... skrivs om det i tidningen.... Folk vet inte VEM det är och skribenten ger en bild som inte alls stämmer!
Det är säkert så allt som ofta. Men när det händer den man älskar eller en själv så är det inte så jävla roligt.
MAN SKA INTE TRO PÅ ALLT SOM STÅR I TIDNINGEN!

Nu ska jag försöka sluta att älta, men när man är helt upprorisk är det svårt :(

Idag har jag och ungarna varit i Borås hos mina päron och hör och häpna... Inger Jessica Pernilla Persson (dvs moi) Har fått skit under naglarna och alldeles ensam bytt till vinter däck :) Jävligt stolt med tanke på att jag använde mig av en liten domkraft som befann sig i bilens inredning och ett sånt där mojängkors att skruva bultar med :)
Jag åkte upp med grabbarna till pappa på djurparken och lånade ett garage där. För det ILL regnade!
Sen när det var klart tog jag mig en sväng om med bilen runt hela djurparken. Kände mig som en inbrottstjuv (hur fan dom nu känner sig... men det var rätt coolt att åka förbi tigrar och lejon med min lilla mintpastill :)

Men jösses klockan är 21!!! Nu är det desperata husfruar!!!

Jag kommer med vidare uppdateringar under veckans gång...

See ya!
Pussiluss

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman!

Jag är helt upprörd över vilka idioter det finns...hoppas innerligt att sanningen & rättvisan kommer fram i detta fall. Blir mörkrädd annars =(

Ta hand om er!

Kramis Malin

2010-10-21 @ 11:40:32
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0