Taskig attityd :(

Efter en natt av dålig sömn av diverse orsaker så tog jag mig upp ur sängen och gjorde en förträfflig frukost till min grabbar :) Och började smida planer inför dagen
Vi bestämde at vi skulle röva med oss Grannarna till Monkey Town.
Sagt och gjort drog vi upp vid 12 snåret.
Jag och Emma hittade oss en härlig soffa att parkera våra rumpor i medans ungarna lekte av sig ...
Perfekt Lördags sysselsättning när morsorna har massa att prata om.




Det var 100- tals ungar på monkeytown och det var förvånandsvärt lite grin på våra ungar... Men i samma sekund som jag tänkte det kom Liam och satte sig och berättade om 2 tjejer som hade lite dålig attityd i en av lekställningarna.. Tänkte att det var nog inte så farligt förrän alla ungarna kom och berättade.
Liam som är lite fin känslig sa att det var 2 Tjejer "från ett annat land" som hade kallat honom för hor unge... mm fina stavelser.
Fru Persson vart VANSINNIG! promenerade med bestämda steg bort till de små jäntorna och förklarade att lekställningarna är till för alla!!! Och att man använder sig inte av de fula ord som de använt! Men jävlar i havet vilken taskig attityd hon hade... Mot högg som fan och var hur kaxig som helst! Jag kokade men behöll lugnet och sa att hon skulle passa sig! Jävlar vad arg jag var.
Har ungar så pissig attityd numer? Hade jag det när jag var 9-10 år???

Efter några timmar bestämde vi oss för att fortsätta eftermiddagen ihop.
Åkte till Willys och handlade och sen raka spåret hem och svängde ihop lite pizza och fick varsin välförtjänt öl :)





Goooooooooooooooooooooooda pizzor!!!!!

Lördags mys med grannarna rockar!!!

Nu har de lämnat oss och Oliwer har somnat trots att han hällt i sig massa godis.
Bara Wille kvar nu . Längtar till John Blund kommer på besök där så jag kan hoppa i ett varmt avslappnande bad...

Har haft en BIG BIG svacka på kvällen.. Behöver värme.. får nöja mig med ett bad...

INSIKT:
Ibland behöver man gråta för att rensa systemet. Det betyder INTE att man är tillbaka i en depression!!!!

Natti natt...
See ya!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohhhhyeyyyyy vilken trevlig lördag vi haft...=) kraaaam

2010-10-02 @ 21:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0