Tung vecka...

Vilken jävla vecka :(

Förra veckan började med migrän attacker, kändes dock lite bttre i Onsdags fm. Så jag satte mig i bilen med siktet inställt på Upplands Väsby. Men när jag kommer till Mjölby blixtrar det till  framför ögonen och ögonen börjar bulta. PANIK! Vad tusan gör jag nu?? Stannar i Mantorp en Timme och blunda, dricker vatten och knaprar tabletter.
Sen när bultandet har gått över tar jag på mig glasögonen och sitter JÄVLIGT stilla och kör hela vägen Till Sthlm. Mardrömsresa kan man lugnt säga!
Och sådär har det hållt på hela helgen och idag med... Till och från. Sjukt jobbigt och man blir sjukt trött.
Till råga på allt så fick jag ett telefonsamtal i Lördags kväll... Och jag visste vad det var redan innan jag svarade.
Det var Mattias som ringde för att berätta att Farfar hade somnat in på kvällen :( Och William var jätte ledsen och grät.
Hemskt att vara 35 mil bort då och inte kunna vara där för dom. Men vad hade jag kunnat göra? Det var ju sent på kvällen... Och mitt huvud sprängdes och yrseln var påtaglig och spyan i halsgropen....

Jag är så enormt glad över att varit där med barnen i förra veckan och gosat med farfar.
Det är så ledsamt....
Han var världens bästaste farfar!

Jag hade iallafall gott sällskap i form av Joel vars armar jag knödde in mig i hela kvällen. Eller hela helgen för den delen.
Jag har återigen satt mig i en jävla dum sits :( 35 mil bort..... Saknar honom varje dag.
Alltid lite ångest när man ska åka hem.
Visste inte om jag skulle våga köra idag. Det verkar ju inte bli bättre i huvudet.. Eller kanske lite då men illamående och yrseln fortsätter att hålla i sig!
NEJ jag är inte gravid ;)

Nu har jag iallafall hämtat mina prinskorvar och vi har haft pannkaks Måndag :)
Och myst i soffan och nu leker dom en stund inann det är godnatt dags.
Dom har målat teckningar till farfar idag och ställt 1000 frågor...
Vad ska man svara liksom? vad händer efter att man har dött? William brainstormade lite och sa att man nog svävade upp till en port i himlen. Där står det nog en portvakt och bestämmer om man ska ner till Djävulen eller in till Gud!
Det tyckte jag lät fint, så det kör vi på :)





Dags att fixa ordning kidsen så mammsen kan få lägga sig med sen..
Jag är skita trött.
Så tills nästa gång.....

See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0