På A svarar jag B och på C får vi se vad D E

Livet ter sig rätt underligt...
Liksom vårat välbefinnande i vardagen....

Det finns så många frågor som blir ställda som har en miljon olika svar...
Varför skiner folk upp när jag är på bra humör? Och varför dras dom ner när jag är låg?
Varför beter man sig märkligt när man är tok kär?
Varför irriterar man sig på småsaker?
Varför blir man sotis?
Vad ska man berätta för sin partner? Ska man berätta allt????
När är det INTE för tidigt att prata om att flytta ihop med någon?
Vad tusan är rätt och fel?

Jag har en väldigt frågvis inställning idag känner jag.

På fråga A svarar jag B och  på C får vi se vad D E :)

Vissa saker kanske ter sig bättre när man inte svarar på dem.... Går på magkänslan, biter ihop, gillar läget... Går sin egen väg.

Idag har Min Huvudvärk varit BLÄÄÄÄ.... men jag hämtade barnen vid halv 4 och åkte ut till Janina och CO/.
Ungarna har lekt ute hela eftermiddagen. Jag vill åxå bo på landet.
Kommer jag någonsin köpa hus? Pass på den....
Janiz med familj hade bokat resa till Thailand 5 veckor i Januari... Jag vill ÅXÅ!!!!
Innan jag ställer frågan vill jag nog bara säga : - PASS

Demo rutten för jobbet börjar bli klart med. Ska bli spännande att se om chifen går med på att betala den blysamma summan jag har krävt... För han var ju ännu blygsammare.. snäppet till pinsam att ge betalt... eller det där var en underdrift. Han var skit snål!
Ja men snart blir jag varse.. Och då blir det brått innan Jul. Men det bästa är att det blir mycket Demos upp mot Sthlm och då kan jag träffa mitt hjärta OFTA!!!

Nä tusan... nu är det Desperata husfruar...

See ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0