ULLARED :) OCH EN UNDERBAR HELG....


Det känns inte som att dessa bilder behövs presenteras något vidare ;)
Det var stor shopping i Ullared i Onsdags efter ett infall från mig då jag insåg att om jag inte åkte NU NU NU skulle jag inte komma dit innan jul... Så varför tveka liksom.
Vad ska man annars bränna flera tusen på????



Sen kom helgen och mina godingar från Stockholm. Fullt hus med 5 ungar och jag och Joel :)
INTENSIVT men såååå härligt att ha dom här.
Det gäller verkligen att sysselsätta sig...
Vi tog en helg i repris. Badhuset på Lördagen och skogen i dag :)
Kände mig som värsta skogsmullen när jag drog på mig paltorna och ryggan full med fika..
Men det är väldigt uppskattat av barnen.
Så här kommer lite bilder...


Underbara Höst.



Sandra...


Hmmmmm........



Alla skulle ha ftar vid släng gungpinne grejen....


Oliwen..../ Piplisa även kallad Oliwia .....


Jag testar Joels kamera..... Jag älskar den... ja honom åxå för den delen ;)


Väntade på ett skrik och grabbar som plurrade.... Men dom klarade sig....


Denna gången fastnade han på bild.... Motvilligt.....Moahahahahahaha


Jag måste verkligen gå en foto kurs! Det är ju så kul!
Lilla Linus fick vara försöks kanin på porträttfoto...


Levande bilder....


Hampus....


Mycket Oliwia.....


William....


Sandra....


Lovelys.....


Dags att vandra hemåt....


Jävlar vilka shyssta mack stenar jag hitta ;)


Kan ju inte komma hem helt rena liksom....




Så var denna helgen slut för denna gången :(

Tomt som fan.....
Men snart är det Onsdag och då åker jag till Min Kärlek igen.

Och imorgon Måndag ska jag börja plugga :)
Mattegeni allan ska jag bli nu... får väl se hur det går med det... Säkert skit bra!

Nu är det dags att sova.....

See ya!


Kommentarer
Postat av: Malin

He he,om du behöver hjälp med mattepluggandet så kan du gääärna fråga mig,jag är en fena på att räkna serru =)



Fina bilder by the way!



Kram på er!

2010-11-08 @ 11:18:15
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0